تاریخ انتشار: 1395/10/13 01:07
کد خبر: 238736

برانکو و خط دفاعی جدید: رامین و ماهینی، بدون ربیع‌خواه

رانکو از تعطیلات لیگ نهایت استفاده را برده و تا جایی که می‌تواند بازی‌های دوستانه برگزار می‌کند
برانکو و خط دفاعی جدید: رامین و ماهینی، بدون ربیع‌خواه

پرسپولیس در دیداری تدارکاتی امروز به مصاف تیم مهدی تارتار رفت. شاهین پارس جنوبی. نکته جالب این است که از ابتدای فصل تا الان دغدغه‌های سرمربی پرسپولیس فقط یک موضوع است و عوض نشده. خط دفاعی پرسپولیس. همچنان در بازی‌های دوستانه‏، برانکو ترکیب‌های دفاعی مختلف را امتحان می‌کند و دست به تغییر می‌زند.

در بازی امروز هم حسین ماهینی در دفاع چپ قرار گرفت. جلال حسینی، محمد انصاری در دفاع وسط قرار گرفتند و رامین رضاییان هم دفاع راست بود.  این همان ترکیبی است که بعد از بازگشت رضاییان به پرسپولیس همه اصرار بر انجام آن داشتند. ترکیبی که هم پاشنه آشیل پرسپولیس در دفاع چپ را ترمیم می‌کرد و هم جا برای رامین رضاییان باز می‌کرد. برانکو اما اصرار داشت که این ایده را اجرا نکرده و بر استفاده از ربیع‌خواه در جناح چپ اصرار داشت.

در بازی با پدیده در نیمه دوم بود که برانکو برای اولین بار این ترکیب را امتحان کرد. او انصاری را از نیمه دوم به میدان آورد و ربیع‌خواه را بیرون کشید. حالا استفاده از همین ترکیب در اولین بازی دوستانه نشان می‌دهد که برانکو از عقایدش کوتاه آمده و جدی‌تر از همیشه به بازگرداندن رضاییان به ترکیب اصلی و بیرون فرستادن ربیع‌خواه فکر می‌کند. به نظر می‌رسد همه از این ترکیب راضی باشند به جز دونفر. نفر اول ربیع‌خواه است که باید نیمکت‌نشین شود و نفر دوم ماهینی است که بارها در مصاحبه‌هایش گفته بود با بازی در دفاع چپ خیلی راحت نیست و دفاع راست بهترین و مطلوب‌ترین پستی است که دوست دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2laz98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نکته فوق العاده راجع به هم پستی رقیب: مگویان/ ماهینی؛ متهم ردیف دوم!