تاریخ انتشار: 1395/05/03 18:10
کد خبر: 272136

مانولاس در رم می ماند؟!

علیرغم پیشنهادات زیادی که از لیگ برتر و باشگاه های متمول انگلیسی برای جذب مانولاس به گوش می‌رسد، جالوروسی‌ها قصد دارند تا این مدافع 25 ساله خود را برای فصل بعد حفظ کنند.
مانولاس در رم می ماند؟!

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، جیمز پالوتا، رئیس باشگاه رم تاکید کرد که هرگز قصد فروش مانولاس را ندارد و این بازیکن در تیم اسپالتی باقی خواهد ماند.

طی چند روز گذشته اخبار زیادی در مورد تمایل منچسترسیتی، منچستر یونایتد و چلسی برای به خدمت گرفتن این دفاع وسط یونانی به گوش می رسد. پیش از این آرسن ونگر هم ابراز علاقه کرده بود تا مانولاس را به خدمت بگیرد.

پالوتا در این خصوص گفت: "مانولاس از حضور در رم بسیار خوشحال و راضی است و ما قصد نداریم این بازیکن ارزشمند خود را به تیم‌های انگلیسی واگذار کنیم. او با ما قرارداد دارد و از حضور در باشگاه رم راضی به نظر می‌رسد".

پالوتا همچنین در مورد روند فعالیت رم در فصل نقل و انتقلات نیز گفت: "هنوز این پنجره برای ما بسته نشده است و ما قصد داریم تا بازیکنان خوبی به ترکیب تیم اضافه کنیم. رقیب بزرگی مثل یوونتوس در انتظار ماست و برای قد علم کردن در بین مدعین سری آ، ما به بازیکنان با کیفیت نیاز داریم".

پالوتا افزود: البته ما همین حالا هم بازیکنان بسیار خوبی داریم ولی برای تقویت تیم ممکن است چند خرید دیگر هم داشته باشیم. برای ما فصل نقل و انتقالات تمام نشده و ما ستارگان جدیدی را زیر نظر داریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbk97

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقل و انتقالات اخیر اروپا