تاریخ انتشار: 1395/10/14 01:07
کد خبر: 238492

تهدید جدی: روی پای چشمی تکل نزنید!

روزبه چشمی هافبک دفاعی استقلال اواخر سال94 با آسیب‌دیدگی رباط صلیبی مواجه شد و سرانجام اوایل فروردین ماه امسال تحت عمل جراحی قرار گرفت
تهدید جدی: روی پای چشمی تکل نزنید!

خیلی‌ها انتظار داشتند چشمی بعد از 7ماه به میادین فوتبال برگردد ولی با گذشت 9ماه از جراحی زانوی هافبک استقلال، چشمی همچنان از میدان‌های فوتبال دور است. هر چند او در تمرینات گروهی استقلال شرکت می‌کند ولی همچنان ترس در چهره چشمی و مربیان استقلال نمایان است و او هنوز به شرایط بازی نرسیده است. حتی کار به جایی رسیده که منصوریان هم از بازیکنان می‌خواهد روی پای چشمی تکل نزنند و هوای او را داشته باشند. دیروز منصوریان بازیکنان را دور خودش و روزبه جمع و آنها را تهدید کرد که اگر روی پای این بازیکن تکل بزنند و برخورد خشن با او داشته باشند، خودش آنها را تنبیه می‌کند. منصوریان قبل از شروع فوتبال درون‌تیمی به بازیکنان گفت: «هر کی که روی پای روزبه تکل بره، خودم با شیش‌استوک می‌رم روی ساق پاش!» بعد بلافاصله به علی چینی توصیه و تاکید کرد که فقط حواسش به روزبه باشد.

نکته عجیب در مورد چشمی این است که زمان بازگشت او به میادین فوتبال طولانی شده و این موضوع در نوع خودش قابل تامل است. نگاهی به پای چشمی نشان می‌دهد که عضلات او طوری نیست که از این به بعد از تکل‌های خشن یا بازی درگیرانه، خیلی راحت جان سالم به در ببرد. او بر خلاف بسیاری از فوتبالیست‌ها، پای عضلانی ندارد و همین جراحی هم برای چشمی یک اتفاق بسیار بد بود تا شاید قدرت پایش ضعیف‌تر از گذشته شود. طبیعتا در حال حاضر تیم پزشکی استقلال حاضر نیست درخصوص ضعیف بودن عضلات چشمی صحبت کند ولی یکی از بازیکنان استقلال می‌گوید: «روزبه از لحاظ فنی واقعا بازیکن قابلی است و حیف شد که با این مصدومیت شدید مواجه شد. پای او ضعیف‌تر از حد نرمال است و همین موضوع می‌تواند برای او دردسرساز شود. اگر یادتان باشد عابدزاده هم بعد از آن جراحی معروف، هیچ‌وقت زانویش مثل قبل نبود و اگر غیر از دروازه در هر پست دیگری بازی می‌کرد، خیلی زود فوتبالش تمام می‌شد. امیدوارم این اتفاق برای چشمی رخ ندهد و او بتواند مثل گذشته فوتبال بازی کند.» در مورد وضعیت چشمی یکی از اعضای کادرفنی استقلال گفت: «رباط و مینیسک چشمی بعد از آن جراحی، شرایط حساسی دارد و امیدوارم این موضوع برای روزبه دوباره خطری ایجاد نکند.» استقلال همچنان در انتظار بازگشت روزبه برای نیم‌فصل دوم است؛ باید منتظر ماند و دید که او با چه شرایطی دوباره برای استقلال بازی خواهد کرد. نکته نگران‌کننده، عضلات نسبتا ضعیف چشمی است ولی امیدواریم چشمی بتواند دوباره مثل گذشته در فوتبال ایران درخشش داشته باشد.

 

 

همشهری ورزشی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wp8od

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن مورد علاقه استقلالی ها این هفته با این تیم قرداد می بندد