تاریخ انتشار: 1395/10/14 13:26
کد خبر: 238442

بنگر چگونه به فوتبال برگشت؟

پزشک تیم تراکتورسازی آمادگی جسمانی محسن بنگر را تایید کرده و این بازیکن مشکلی برای همراهی تیمش در نیم فصل دوم ندارد.
بنگر چگونه به فوتبال برگشت؟

محسن بنگر با جدایی از پرسپولیس و حضور در تراکتورسازی برای حضور در لیگ شانزدهم با بدشانسی های متعددی مواجه شد. بنگر پس از انجام یکی دو بازی در ابتدای فصل مصدومیت های متعددی را پشت سر گذاشت و در نهایت درد کمرش به حدی زیاد شد که بالاجبار به جراحی باز روی آورد. او حالا برگشته و ظاهرا بدون مشکل کارش را با تراکتورسازی از سر گرفته است.

 

مجید صادقی، پزشک تیم تراکتورسازی درباره روندی که بنگر در ماه های گذشته سپری کرده و شرایط کنونی این بازیکن به ورزش سه می گوید: «بنگر بعد از اینکه جراحی سخت کمر را پشت سر گذاشت، خیلی زود خودش را برگرداند. دوران نقاهت او به تندی سپری شد و نهایتا در بازی جام حذفی مقابل ذوب آهن نزدیک به 50 دقیقه به میدان رفت. ما فکر نمی کردیم در این حد سرحال باشد اما خوشبختانه آمادگی خوبی از خودش نشان داد.»

 

او ادامه می دهد: «شرایط کنونی بنگر خوب است. البته او کار دارد تا به شرایط ایده آل برسد اما مشکلی برای همراهی تیم نخواهد داشت و در نیم فصل دوم بدون مصدومیت برای تراکتورسازی به میدان خواهد رفت. خوشبختانه مراحل درمانی او سریع تر از چیزی که فکر می کردیم، سپری شد. فکر می کنم تا یکی، دو هفته دیگر او از نظر بدنی نیز در شرایط ایده آلی قرار بگیرد. »

 

بنگر که شایعاتی درباره جدایی اش از تراکتورسازی وجود داشت، با بهبودی کامل در این تیم ماندگار است و به فوتبالش در تیم تبریزی ادامه می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rkoxb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اگر اتفاقات عجیب و غریب نمی‌افتاد تراکتورسازی را می‌بردیم