تاریخ انتشار: 1395/05/03 20:39
کد خبر: 272101

دخیا: ژوزه یک برنده است

دروازه‌بان شیاطین‌سرخ خوشبین است که منچستریونایتد با آقای خاص به جایگاه خوبی خواهد رسید.
دخیا: ژوزه یک برنده است

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / تیم فوتبال منچستریونایتد فصل گذشته با لوئیز فان‌خال به عنوان پنجمی رسید و از رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا بازماند. شیاطین‌سرخ در فصل قبل از آن هم با این مربی هلندی به عنوان بهتر از چهارمی دست نیافته بودند و در فصل ۱۴-۲۰۱۳ نیز با دیوید مویس در رده ناامیدکننده هفتم قرار گرفتند.

داوید دخیا که این روزها با منچستریونایتد در تور پیش‌فصل چین به سر می‌برد، به خبرنگاران گفت: «می‌توانیم برای قهرمانی تلاش کنیم؟ البته که می‌توانیم. بازیکنان سطح بالا و واقعاً خوبی را در این تابستان به خدمت گرفته‌ایم. ما منچستریونایتد هستیم و می‌خواهیم برای هر عنوانی بجنگیم.»

وی تصریح کرد: «حس می‌کنم که وارد دوره‌ای جدید شده‌ایم و تیم حالا واقعاً قدرتمند به نظر می‌رسد. بازیکنان ما می‌خواهند تمامی عناوین قهرمانی را از آن خود کنند و امیدوارم بتوانیم این کار را عملی کنیم. مورینیو شخصیت قدرتمندی دارد. ژوه یک برنده و یکی از بهترین مربیان جهان است و ما این را به خوبی حس می‌کنیم و از کار با او احساس خوبی داریم.»

دروازه‌بان اسپانیایی شیاطین‌سرخ گفت: «ژوزه شخصیت جدی دارد، اما در عین‌حال با بازیکنان هم شوخی می‌کند که این برای ما فوق‌العاده است و باید بگویم او مربی واقعاً خوبی است.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36ga9z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا از ترکیب یوونتوس خارج شد