تاریخ انتشار: 1395/05/03 21:28
کد خبر: 272093

مرور آخرین دستورات برانکو توسط سرخپوشان

سرخپوشان در حالی در تمرین مهم امروز ،یک شنبه، خود آخرین دستورات سرمربی برای شروع لیگ را مرور کردند که مدافع چپ خود را به دلیل اسیب دیدگی در اختیار نداشتند.
مرور آخرین دستورات برانکو توسط سرخپوشان

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،برانکو امروز از ساعت 19 شاگردان خود را برای انجام تمرین و بعداز صحبت هایی که با آنها داشت به در ورزشگاه شهید کاظمی و پشت در های بسته به میدان فرستاد. این تمرین از آن جهت اهمیت دارد که پرسپولیس روز سه شنبه در اولین بازی رسمی فصل جدید به میدان خواهد رفت و فردا ناچار از کاهش فشار تمرین خواهند بود. بازیکنان در شروع کار به گرم کردن زیر نظر مارکو پرداختند در حالیکه دروازه بان ها برنامه های خاص خود را زیر نظر ایگور دنبال می کردند. در ادامه پاسکاری و حفظ توپ در مرکز زمین که با تذکرات ایوانکوویچ همراه بود در قالب دو گروه سفید و نارنجی در برنامه قرار داشت.

در این تمرین آرام طبع به دلیل مصدومیت حضور نداشت. او که تا دو هفته از همراهی سرخپوشان محروم است بنابر اعلام  حقیقت پزشک تیم کارهای درمانی را از شب گذشته با یخ درمانی آغاز کرده و دو جلسه آب درمانی هم داشته است. این بازیکن امشب زیر نظر علیپور امشب برنامه فیزیوتراپی خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrvpl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ترافیک بازیکنان مدعی در پرسپولیس/ خطر نیمکت نشینی در کمین احمدزاده