تاریخ انتشار: 1395/10/15 17:33
کد خبر: 238157

قول طاهری برای حل مشکل ملی‌پوشان پرسپولیس

7 ملی پوش پرسپولیس بعد از بازگشت از امارات امروز در ساختمان باشگاه حضور یافتند و در جلسه ای با هیات مدیره به صحبت پرداختند.
قول طاهری برای حل مشکل ملی‌پوشان پرسپولیس

در حالی که شب گذشته ملی پوشان پرسپولیس از سوی کارلوس کی روش بازگردانده شدند، در تمرین امروز سرخپوشان حضور نیافتند و در تصمیمی جمعی راهی باشگاه شدند تا به شرایط آنها رسیدگی شود. ملی پوشان پرسپولیس که به نحوه بازگرداندن شان از اردوی امارات و خروج از کاروان تیم ملی با توجه به تنش به وجود آمده مابین سرمربیان تیم ملی و پرسپولیس ناراحت بودند ساعت 11 امروز در ساختمان باشگاه حضور یافتند.

 

گرشاسبی، جعفر کاشانی و علی اکبر طاهری 3 عضو حاضر در ساختمان باشگاه پرسپولیس آنها را به جمع خود در طبقه پنجم این باشگاه فراخواندند تا در خصوص اتفاقات رخ داده با آنها به صحبت بپردازند. ملی پوشان این تیم با اشاره به اینکه کارلوس کی روش در جلسه ای 15 دقیقه ای در باشگاه ایرانیان از آنها خواسته راهی ایران شوند و در این مقطع به تیم باشگاهی خود ملحق شوند از شرایط خود در 24 ساعت گذشته خبر دادند. البته در صحبت های تمام این بازیکنان نوعی نگرانی بابت احتمال عدم دعوت مجدد به اردوی تیم ملی دیده می شد. آنها با ذکر این مساله که کی روش به طور مستقیم این مساله را به آنها اعلام نکرده اما مسیر تنش میان طرفین می تواند منتهی به این اتفاق تلخ روحی روانی برای آنها شود، خواستار رسیدگی باشگاه در این رابطه شدند. 

 

علی اکبر طاهری نیز به آنها این ابراز امیدواری را داد که در جلسه ای مشترک با مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال ایران این مساله را برطرف خواهد کرد و هیچ مشکلی آنها را تهدید نخواهد کرد. این در حالی است که ملی پوشان پرسپولیس نگران از اتفاقات احتمالی در ادامه جلسه مجبور به گوش دادن به صحبت های خاطره انگیز جعفر کاشانی از سال های دور شدند. ملی پوشان پرسپولیس بعد از دو ساعت حضور در ساختمان باشگاه و در حالی که علی اکبر طاهری دقایقی قبل تر آنجا را به مقصد آکادمی المپیک برای گفت و گو با تاج ترک کرده بود، در میان سوال های خبرنگاران و اصحاب رسانه ترک کردند. البته آنها پیش از ترک ساختمان و در راه پله ها این قرار را مابین خود گذاشتند که هیچ صحبتی با رسانه ها انجام ندهند که منتهی به واکنش از سوی طرفین شود. 

 

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا، رامین رضاییان، مهدی طارمی و وحید امیری 7 ملی پوشی هستند که فردا در تمرین پرسپولیس حضور خواهند یافت و در جلسه ای خودمانی اعلام کردند در صورت نیاز به صحبت با برانکو ایوانکوویچ سیدجلال حسینی به عنوان نماینده آنها این جلسه را با سرمربی پرسپولیس برگزار خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g59j9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تغییراتی چشمگیر در لیست کی روش برای اردوی دبی ملی پوشان