تاریخ انتشار: 1395/05/04 00:15
کد خبر: 272082

خداحافظی آقای گل استقلال، در پایان فصل

مهاجم تیم فوتبال صبای قم که گفت: امسال قطعاً آخرین سال فوتبالم است و از اینکه مجبورم در صبا خداحافظی کنم خیلی ناراحتم.
خداحافظی آقای گل استقلال، در پایان فصل

به گزارش  سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، غلامرضا عنایتی درباره شرایط صبا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و با نظر کادرفنی، مهره های خوبی جذب کرده‌ایم که می‌توان از قاسم دهنوی و هاشم بیک‌زاده نام برد.

وی افزود: تیم ما شاید کم‌ستاره باشد ولی نفرات با نظر کادرفنی جذب شده‌اند. سال گذشته استقلال خوزستان هم ستاره نداشت ولی بازیکنان طبق تفکرات عبدالله ویسی جذب شده بودند و نتیجه هم گرفتند. از طرفی نشکیل یک تیم پرستاره، حاشیه‌های تیم را هم زیاد می‌کند. در مجموع فکر می‌کنم تیم خوبی داریم و هدفمان هم تک‌رقمی شدن در جدول است.

مهاجم تیم فوتبال صبا در مورد کاپیتانی در این تیم گفت: این مسائل از نظر من حاشیه‌ای است و هیچ وقت برایم مهم نبوده و نیست. کاپیتان تیم با نظر کادرفنی و مجموعه صبا انتخاب می شود و در هر صورت تابع تصمیمات سرمربی هستم.

عنایتی در مورد همکاری مجدد با صمد مرفاوی گفت: من با مرفاوی هم در استقلال و هم در صبا همکاری داشته‌ام و درک مشترکی از کار با هم داریم که فکر می‌کنم برای تیم هم خوب باشد.

وی در مورد خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال در پایان فصل تصریح کرد: قطعاً امسال آخرین فصل فوتبالی من است. قرار بود فصل پیش خداحافظی کنم که نشد و امسال این کار را انجام می‌دهم.

مهاجم تیم فوتبال صبا تأکید کرد: این برایم به شدت ناراحت‌کننده است که باید در صبا خداحافظی کنم. شاید اگر من هم «سیاه‌باز» بودم و مثل بعضی‌ها نقاب به چهره می‌زدم می‌توانستم در تیم مورد علاقه‌ام خداحافظی کنم.

عنایتی در پایان، در مورد جدایی‌اش از تیم فوتبال بادران گفت: بهتر است در این مورد صحبتی نکنم. از مجموعه بادران عذرخواهی کردم که نتوانستم در خدمتشان باشم. عده‌ای از سر دلسوزی به من گفتند بهتر است با این همه سابقه‌ام در لیگ برتر از فوتبال خداحافظی کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9g6k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آقای گل فوتبال ایران و استقلال/ امیدوارم امسال آقای گل شوم