تاریخ انتشار: 1395/05/04 01:13
کد خبر: 272076

شاهین خوش شانسی روی دوش برانکو و پرسپولیس

شاهین حاج بابایی قاضی بازی اول پرسپولیس در لیگ شانزدهم شد.
شاهین خوش شانسی روی دوش برانکو و پرسپولیس

به گزارش  سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، شانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان از دوشنبه این هفته آغاز می شود. تیم فوتبال پرسپولیس تهران در یکی از حساس ترین بازی های هفته روز سه شنبه به مصاف سایپا می رود.

کمیته داوران امروز اسامی داوران قضاوت کننده در هفته اول را اعلام کرد. براین اساس شاهین حاج بابایی به عنوان داور دیدار سایپا و پرسپولیس مشخص شد.

حاج بابایی فصل پیش دو بار بازی های پرسپولیس را قضاوت کرد که اولی در هفته هشتم مقابل صبا در ورزشگاه آزادی بود که با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید. در آن مسابقه حاج بابایی، قاسم دهنوی از صبا و رضا نورمحمدی از پرسپولیس را اخراج کرد.

دیگر دیداری که حاج بابایی برای سرخپوشان تهرانی قضاوت کرد مربوط می شود به بازی هفته پانزدهم این تیم مقابل راه آهن در ورزشگاه شهر قدس. جایی که آن مسابقه با نتیجه دو بر صفر به سود پرسپولیس به اتمام رسید. در آن دیدار مهدی تارتار سرمربی وقت راه آهن به شدت نسبت به داوری اعتراض داشت. 

همان طور که مشاهده کردید قضاوت شاهین حاج بابایی برای پرسپولیس حداقل در لیگ پانزدهم باختی را به ارمغان نیاورد. باید دید در جدال با سایپای حسین فرکی این اتفاقات تکرار می شود یا باز هم نارنجی پوشان موی دماغ پرسپولیس برانکو خواهند شد.

منبع: افکار نیوز


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39leox

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس و برانکو روزهای خوبی پیش رو دارند

 می توانست جوایز بیشتری به پرسپولیس اختصاص یابد
خوردبین در گفت و گو با فرتاک ورزشی: