تاریخ انتشار: 1395/10/16 15:47
کد خبر: 237953

میلاد محمدی ازسرما به گرما

اردوی تیم ملی در امارات تنها یک لژیونر دارد آن هم بازیکنی که تا چند هفته قبل در سرمای وحشتناک روسیه بازی و تمرین می کرد.
میلاد محمدی ازسرما به گرما

میلاد محمدی مدافع چپ این روزهای تیم ملی در حالی تنها لژیونر حاضر در اردوی تیم ملی محسوب می شود که تا چند هفته قبل در سرمای زیر صفر روسیه و در ایالت چچن مشغول بازی و تمرین بود اما حالا در هوای مطبوع و گرم دبی در کنار سایر ملی پوشان خود را برای ادامه مسابقات مقدماتی جام جهانی آماده می کند.

میلاد محمدی با نشان دادن قابلیت و توانایی هایش حالا امیدوار است با سن و سالی که دارد تا سال های سال مرد شماره یک ایران در پست دفاع چپ باشد. بازیکنی که در این فصل از رقابت های لیگ روسیه نمایش دیدنی در ترکیب ترک گروژنی داشته و توانسته جایگاه ثابتی در این تیم شگفتی ساز برای خود رقم بزند مسلما از فرصتی که پیش رو دارد تا به تیم های بزرگ تر اروپایی برسد به سادگی نخواهد گذشت و انگیزه های بالای او در اردوی تیم ملی کاملا محرز است.

 

در این بین اعتقاد ویژه کارلوس به او نیز می تواند کمک شایانی برای تنها لژیونر حاضر در اردو باشد تا از آن بهره بیشتری برده و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کند. میلاد در حالی شانس همراهی با تیم ملی نصیبش شد که رقابت های لیگ روسیه از اواسط اسفندماه آغاز می شود و ترک گروژنی هم تا اوایل بهمن ماه هیچ برنامه اردویی و تمرینی ندارد از همین رو اردوی تیم ملی برای آماده ماندن این بازیکن به مانند یک فرصت طلایی بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2akvxk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اسامی تیم ملی سوریه برای بازی با ایران اعلام شد