تاریخ انتشار: 1395/10/17 00:19
کد خبر: 237839

بزرگترین نگرانی علیرضا منصوریان/ بمب هایی که ترقه هم نبودند

کادر فنی استقلال بلافاصله پس از پایان نیم‌فصل لیست بازیکنان مورد نظر خود را در اختیار باشگاه قرار داد
بزرگترین نگرانی علیرضا منصوریان/ بمب هایی که ترقه هم نبودند

به گزارش فرتاک ورزشی،سجاد شهباززاده، ایمان مبعلی و رحیم‌ زهیوی اولین گزینه‌های خرید  منصوریان سرمربی استقلال بودند که نام‌شان رسانه‌ای شد و مسئولان باشگاه به طور مستقیم با هر یک از این سه بازیکن مذاکراتی را انجام دادند.

شهباززاده که به علت مشکلات رضایتنامه رسماً آب پاکی را روی دست منصوریان ریخت و اعلام کرد نمی‌تواند به تیم سابقش برگردد. مبعلی هم که به محض مطرح شدن نامش با مخالفت صریح دایی مواجه شد. تنها امیدواری منصوریان به مهاجم گلزن استقلال خوزستان بود که دو بار به ساختمان خیابان علامه هم آمد اما سه روز پیش پیامک عذرخواهی برای علی‌منصور ارسال کرد و نیامد. با منتفی شدن حضور زهیوی، لیست اول سرمربی استقلال ناکام ماند و چشم امید علی‌منصور به جذب لیست دوم دوخته شد.

لیستی که خبر داده شد پژمان منتظری در آن قرار دارد اما خیلی هم نگذشت که مدافع باتجربه تیم ملی شرایطش در قطر مهیا شد و در همان جا ماند. حالا دیگر استقلال تنها با بازیکنی به توافق رسیده که در لیست سوم کادر فنی قرار دارد. مهرداد قنبری، بازیکن جوان ذوب‌آهن که در لیست سوم آبی‌ها قرار داشت، حالا به عنوان بازیکنی که در ۵ بازی آخر ذوب‌آهن به میدان نرفته راهی پایتخت می‌شود.

مدافع میانی‌ای که معلوم نیست با چه ادله‌ای قرار است به استقلال بیاید. حالا استقلال نه فقط ستاره‌های مورد نظرش را جذب نکرده بلکه گزینه‌ای را به خدمت گرفته که در تیم خودش هم نیمکت‌نشین است! شاید حضور آندو بتواند کمی نظرها را به نقل و انتقالات استقلال معطوف کند. انتخابی که در لیست سوم قرار دارد ولی فعلاً فقط در حد حرف است. استقلالی‌ها معتقدند عجله‌ای برای جذب مهره‌های خود ندارند اما معلوم نیست چه گزینه‌هایی در ذهن منصوریان است که برای جذب مهره‌های آن هنوز هیچ اقدامی صورت نگرفته. جباری؟ آندو؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oe56o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست دوم استقلال: فروزان، ادینیو، خلعت و یک پرسپولیسی!