تاریخ انتشار: 1395/10/17 13:40
کد خبر: 237768

رفتار کدخدامنشانه برای برانکو و کی‌روش کارساز نیست

این کارشناس فوتبال کشورمان گفت: رفتار کی روش و برانکو به هیچ عنوان قابل بخشش نیست و هر دو مربی باید جریمه و محروم شوند.
رفتار کدخدامنشانه برای برانکو و کی‌روش کارساز نیست

بیژن ذوالفقارنسب کارشناس فوتبال کشورمان درباره جنگ کی‌روش و برانکو گفت: «‌متاسفم برای فوتبال ایران که هر روز با یک جنجال و حاشیه درگیر است.به نظرم هر دو مربی عملکرد بدی داشتند و باید مدیران فوتبالی ما هر چه سریعتر به این موضوع ورود کنند تا دیگر شاهد این دعوا و درگیری ها را نباشیم.»

وی افزود: «‌به نظرم برانکو این موضوع را مطرح کرد تا فرار رو به جلو داشته باشد به این معنی که اگر تیمش در نیم فصل دوم نتیجه نگیرد بهانه‌ای داشته باشد از طرفی کی‌‌روش هم بر سر هر موضوعی واکنش نشان می‌دهد و در این موضوع تنها کسی که متضرر می‌شود بازیکنان تیم ملی هستند.»

این کارشناس فوتبال عنوان کرد: «‌اگر دو مربی با یکدیگر اختلاف دارند بازیکنان چه گناهی کرده‌اند که باید از اردوی تیم ملی مرخص شوند. متاسفانه کی روش با هر انتقادی رفتار غیرمعقولی انجام می‌دهد که باید مسئولان فوتبال با این موضوع برخورد کنند. تیم ملی جای اختلافات شخصی نیست و همه برای منافع ملی کار می کنند و نباید دو مربی خارجی این اوضاع را بهم بریزند.»

ذوالفقارنسب به نیم فصل لیگ برتر اشاره کرد و گفت: «ما امسال دیدیم به دلیل اردوهای تیم ملی بازی های لیگ برتر با تعطیل زیادی روبه رو بود. این شرایط برای تیم ها بسیار سخت بود اما منافع تیم ملی درمیان بود و همه به خاطر اردوهای تیم های ملی با این وضعیبت کنار آمدند اما حالا کی روش با یک انتقاد این رفتار را نشان می‌دهد که به نظرم منطقی نیست. متاسفانه کی‌روش بار اولش نیست که بی احترامی می‌کند و این رفتار غیرقابل تحمل است.»

وی با تاکید بر اینکه هر دو مربی عملکرد خوبی نداشتند، اظهار کرد: «‌در شرایط فعلی به نظرم بهترین کار این است که برای این دو مربی جریمه و محرومیت در نظر بگیریم و این جنگ ودرگیری نباید کدخدامنشانه حل و وصل شود چرا که مرخص کردن بازیکنان از سوی کی‌روش بازتاب بین المللی داشته است و برای فوتبال ایران خوشایند نبوده است. بازیکنان سرباز تیم ملی هستند و باید در هر شرایطی در خدمت تیم ملی باشند بنابراین به آنها ربطی ندارد که دو مربی با یکدیگر اختلاف نظر دارند.»

ذوالفقارنسب تاکید کرد: «‌تیم ملی باید یک سخنگو داشته باشد تا برخی امور از طرف سخنگو گفته شود نه اینکه کی‌روش با هر مسائلی واکنش نشان دهد و خودش را درگیر کند. اگر او یکی از مربیان باتکنیک و قابل قبول است باید رفتار حرفه‌ای هم داشته باشد و به خاطر دشمنی‌ها و لجبازی‌ها اردوی تیم ملی را با مرخص کردن عده ای بازیکن مختل نکند. امیدوارم مسئولان فوتبال این بار دیگر از کنار این موضوع راحت نگذرند و به کی‌روش اخطار دهند که بر روی تیمش تمرکز کند نه اینکه با هر انتقادی واکنش غیرمنطقی انجام دهد.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpdq6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لژیونرهای تیم ملی و شانس سوم قهرمانی در لیگ برتر!