تاریخ انتشار: 1395/10/18 12:14
کد خبر: 237533

مربیان پرسپولیس علیه یانسکی

مربیان تیم فوتبال پرسپولیس علاقه‌ای به ادامه حضور مدافع اوکراینی در جمع سرخپوشان ندارند.
مربیان پرسپولیس علیه یانسکی

برانکو ایوانکوویچ قبل از آغاز تعطیلات نیم‌فصل به مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که علاقه‌ای به حفظ پلی یانسکی ندارد، اما با این وجود بازیکن یادشده همچنان در تمرینات سرخپوشان حضور دارد و به نظر می‌آید تلاشی هم برای کنار گذاشتن او از پرسپولیس از سوی مسئولان این باشگاه صورت نگرفته است.

برانکو حتی ایگور پراهیچ را هم برای جانشینی یانسکی به مسئولان باشگاهش معرفی کرده است، اما بعد از مخالفت نفتی‌ها با جدایی مدافع کروات تیم‌شان، پرسپولیسی‌ها هیچ اقدامی برای جذب این بازیکن انجام ندادند تا اینکه خود برانکو مجبور شد با مدافع هموطنش وارد مذاکره شود.

نکته قابل توجه اینکه برانکو و دستیارانش از وقتی که مجبور به حفظ یانسکی شده‌اند رفتارشان با این بازیکن به طور کل با قبل فرق کرده است. از این جهت که در تمرینات تاکتیکی آنها به مدافع اوکراینی تیم‌شان کوچک ترین اهمیتی نمی‌دهند تا به طور واضح  او را متوجه این موضوع کنند که جایی در اندیشه‌های تاکتیکی‌شان ندارد.

یانسکی فعلاً با شرایط موجود در تیمش می‌سازد و به نظر می‌آید قرارداد مالی خیلی خوب او با پرسپولیس اجازه نمی‌دهد او از این تیم و امکانات خوبی که حامیانش در باشگاه پرسپولیس برایش فراهم کرده‌‌اند، دل بکند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3g5qz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مخالفت یک فرد با جدایی اوکراینی‌های پرسپولیس