تاریخ انتشار: 1395/10/18 12:38
کد خبر: 237526

ادینهو: تراکتور مدعی اول قهرمانی است

مهاجم برزیلی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز، لوسیانو ادینیو امیدوار است که با این تیم در فصل جاری قهرمان جام حذفی و لیگ برتر شود.
ادینهو: تراکتور مدعی اول قهرمانی است

 لوسیانو ادینیو در مورد آسیب‌دیدگی‌اش گفت: خدا را شکر به شرایط تمرین گروهی رسیده‌ام و مشکلی برای بازی کردن نخواهم داشت. خودم را در کنار تیم آماده حضور در نیم‌فصل دوم می‌کنم و امیدوارم دیگر مصدوم نشوم. ما بازی‌های حساسی داریم و دوست دارم به تیمم کمک کنم. 
 
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی با اشاره به اضافه شدن احمد نوراللهی و امید عالیشاه به این تیم خاطر نشان کرد: این بازیکنان با نظر کادر فنی و باشگاه به تیم آمدند و به آنها خوشامد می‌گویم. مطمئن باشید قدرت تیم ما در نیم‌فصل دوم بیشتر خواهد شد و این را در بازی‌های لیگ و جام حذفی نشان خواهیم داد. ما بازیکنان باکیفیت و یک کادر فنی خوب داریم و مطمئناً با کمک هواداران می‌توانیم امسال به موفقیت‌های زیادی برسیم. 
 
وی افزود: در لیگ برتر و جام حذفی موقعیت بسیار خوبی داریم. مأموریت ما در لیگ برتر رسیدن به صدر جدول و سپس قهرمان شدن است. بعد از آن هم می‌توانیم به قهرمانی در جام حذفی فکر کنیم، چون معتقدم تراکتورسازی لیاقت قهرمان شدن در هر دو جام را دارد. 
 
لوسیانو ادینیو در ادامه یادآور شد: در این چند سالی که در فوتبال ایران بودم، قهرمانی در لیگ ایران را تجربه نکردم. دو سال قبل در تراکتورسازی خیلی به این عنوان نزدیک شدیم، اما در هفته آخر همه چیز از دست رفت. امیدوارم امسال به این آرزو دست پیدا کنم. 
 
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که آیا پرسپولیس یک رقیب جدی برای تراکتورسازی محسوب نمی‌شود، گفت: مطمئناً آنها تیم پرقدرتی هستند، ولی تیم‌های دیگری هم دنبال قهرمانی هستند. کار ما سخت است، ولی تراکتورسازی را مدعی اول می‌دانم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2785ke

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش هافبک سرخپوشان به احتمال جدایی از تیم