تاریخ انتشار: 1395/10/18 13:25
کد خبر: 237520

یعقوب حاصلی:به توانایی بازیکنان مقاومت ایمان دارم

گروهی که در آن هستیم خیلی مناسب است البته از لحاظ بعد مسافت چون گروه های دیگر از لحاظ مسافت دور هستند اما گروهی در آن هستیم تیم هایی هستند که در نزدیکی تهران قرار دارند.
یعقوب حاصلی:به توانایی بازیکنان مقاومت ایمان دارم

به بهانه قرعه کشی مسابقات لیگ دسته سوم مصاحبه ای با سرمربی با اخلاق مقاومت تهران یعقوب حاصلی داشتیم که چیکده آن را با هم می خوانیم:

 

*اوضاع تیم بسیار خوب است.تمرینات منظمی را انجام دادیم،کارهای تکنیکی و تاکتیکی انجام شده را مرور کرده ایم و برای پیشرفت بازیکنان و ارزیابی آنها در روند پیشرفت شان  بازیهای تدارکاتی فوق العاده ای را انجام دادیم و انشالله 26 دیماه آماده شروع مسابقات  هستیم.

*گروهی که در آن هستیم خیلی مناسب است البته از لحاظ بعد مسافت چون گروه های دیگر از لحاظ مسافت دور هستند اما گروهی در آن هستیم  تیم هایی هستند که در نزدیکی تهران قرار دارند.

 

*در مورد این که گروه های بر اساس بعد مسافت شکل گرفته بعضی تیم ها خیلی ضرر میکنند و نزدیک به 150 میلیون فقط هزینه رفت و آمد این تیم ها میشود،اما خداروشکر قرعه مناسبی به ما خورد و از این قرعه راضی هستیم.

 

*آنالیزور تیم آقای مهرداد ثابتی هستند و کار آنالیز تیم های حریف را انجام میدهند،فعلا از همه تیم های گروه آنالیز کاملی نداریم ولی به زودی آنالیز تیم ها را به دست می آوریم.

*تمام تیم های گروه را مدعی میدانم و تیمهایی که به این مرحله رسیدن همه یک مدعی حساب میشوند.

 

*با تیم بزرگی چون پرسپولیس ،صبای قم و سایپا که تیم های لیگ برتری هستند بازی دوستانه انجام دادیم.با تیمهای لیگ یکی بادران و راه آهن نیز بازی تدارکاتی انجام دادیم و در نهایت هم از عملکرد و هم از نتیجه بسیار راضی هستیم.

 تیم های لیگ دو و سه این شجاعتی که به خرج دادیم را ندارند که با بزرگان فوتبال کشورنان بازی کنند چرا که از نتایج آن هراس دارند. اما کادر فنی ما به بچه های تیم اعتماد داشت و میدانستیم بازیکنان تیم از لحاظ فنی در سطح بالایی قرار دارند و جنبه بازیهای بزرگ را دارند و این بازیهای تدارکاتی را تشکیل دادیم.

 

*یک بازی تدارکاتی دیگر هم داریم و بعد از آن آماده می شویم برای مسابقات.

*در مورد اختلاف نظر بین کی روش و برانکو این باشگاه ها هستند که ضرر میکنند و جناب آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال به نوعی باید پدری کند و تعاملی بین سرمربی تیم ملی و مربیان باشگاه ایجاد کند.

*در پایان برای تمامی تیم های گروه و سایر رقبا آرزوی موفقیت دارم.

خبرنگار: امیرحسین سلیمی زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wpdxr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



شاهین خوش شانسی روی دوش برانکو و پرسپولیس