تاریخ انتشار: 1395/05/04 14:42
کد خبر: 272010

قلعه نویی به هواداران تراکتور پیام داد/ معرفت را در حق همه ما تمام کردید

سرمربی تراکتورسازی پیامی خطاب به هواداران این تیم منتشر کرد.
قلعه نویی به هواداران تراکتور پیام داد/ معرفت را در حق همه ما تمام کردید

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، امیر قلعه نویی در آستانه بازی های لیگ برتر،پیامی خطاب به هواداران تراکتور منتشر کرد.

در این پیام آمده است:

سرآغاز نزدیک است، آغاز لیگ و شروعی دیگر با عاشقان تراکتور، با مردم فهیم و عاشق آذربایجان، آغازی دیگر با سربازانی فداکار، هرچند با سختی همراه خواهد بود، هرچند با ناهواریهایی همراه خواهد بود که یکی از آنها را به وضوح در همین ابتدا میبینیم اما آنقدر عشق و شعف در سرشتم وجود دارد که زبان از بیان آن قاصر است.

سال جدیدی را به امید خدا با خبرهایی خوب شروع خواهیم کرد.

هواداران عزیز تراکتورسازی ؛ سال گذشته پس از آخرین مسابقه نافرجام ولی شکوهمند در لیگ قهرمانان آسیا معرفت را در حق همه ما تمام کردید، حقیر همیشه کم لطفی ها و بیمرادیها را زود از یاد می برم اما معرفت و دلدادگیها را هرگز، پس از بازی با النصر با خود عهد کردم تا بیشتر از قبل ، بیشتر از حد توانم اگر قرار به طی مسیر بود تلاش کنم تا جدای از هر نتیجه رضایت شما عاشقان اولویت کاری ام باشد.

غرض از نوشتن این چند خط خلاصه ، این است که کنارمان باشید، تنهایمان نگذارید، نه فقط با حضور که نیک می دانم در آن در تمام کشور سرآمد هستید، با قلبهایتان، با انرژی مثبتتان، با دعای خیرتان که در سخخترین لحظات به مددمان می آید کنارمان باشید. ابتدای لیگ مشکلات خاص خود را دارد، آنقدر فوتبال شناس هستید که این حرفها تکرار مکررات است اما به مردان تراکتور فرصت کافی بدهید تا هفته به هفته بیشتر آماده کارزارهای پیش رو شوند.سپاس از مدیریت ، بازیکنان و زحمتکشان باشگاه دارم که پیش فصل خوبی را در کنار هم داشتیم.... رقبا بی کار نیستند و بدخواهان و حسودان منتظر کوچکترین لغزشی... به امید سالی پر از افتخار برای تیم تراکتورسازی و شما عاشقان بی بدیل. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9gdk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افتتاحیه لیگ برتر/ نبرد جذاب تبریز / مدافع و مدعی قهرمانی