تاریخ انتشار: 1395/10/19 00:07
کد خبر: 237365

سروش-پرسپولیس؛ نزدیک‌تر از همیشه

طاهری، مدیرعامل پرسپولیس در یک برنامه زنده تلویزیونی به هواداران سرخ‌های پایتخت گفت که در روزهای آینده خبرهای خوشی در رابطه با انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس خواهند شنید
سروش-پرسپولیس؛ نزدیک‌تر از همیشه

تعطیلات نیم فصل پرسپولیسی‌ها، قبل از حاشیه ایجاد شده بین کیروش و برانکو تماما حول پیوستن سروش به تیم‌شان می‌گذشت و هنوز هم مهم‌ترین سوال هواداران پرسپولیس وضعیت جذب ستاره نیم فصل اول تراکتورسازی است.

پرسپولیس و برانکو تا به اینجا به هیچکدام از اهداف اولیه نقل و انتقالات‌شان نرسیده‌اند. باشگاه‌های سپاهان و نفت با جدایی خلیل‌زاده و پراهیچ مخالفت قطعی کرده‌اند و سپیدرود هم سنگ بزرگ 500 میلیونی جلوی پای شایان مصلح و پرسپولیس قرار داده است. قرمزها سامان نریمان‌جهان را از ماشین‌سازی جذب کرده‌اند و حالا به گفته سرپرست باشگاه، راه انتقال رفیعی به پرسپولیس هم هموارتر از قبل شده است. پرسپولیس با جذب رفیعی شاید فقط به جذب یک مدافع میانی نیاز داشته باشد. با توجه به وضعیت نامشخص گولچ و پل‌یانسکی، مدافعان خارجی بی‌استفاده قرمزها، باید دید باشگاه چه برنامه‌ای برای برنامه پرفشار لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا دارد. البته باشگاه قصد فسخ قرارداد با پل‌یانسکی را داشته که هنوز موفق به انجام این کار نشده است. گویا مدافع اوکراینی که روی سکوها و نیمکت جاخوش کرده، نه اعتراضی به این شرایط دارد، نه قصد جدایی از فضای مناسبی که پرسپولیس برایش فراهم کرده.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj7d9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیم‌فصل درباره جذب رفیعی اقدام می‌کنیم، نگران نباشید!