تاریخ انتشار: 1395/10/19 00:37
کد خبر: 237355

منصوریان روی حرفش هست/ آنها رفتنی اند

منصوریان روی حرفش هست/ آنها رفتنی اند

«فعلا لیست خروج نداریم و با همین نفرات به کارمان ادامه می ‌دهیم». این اولین اظهارنظر علیرضا منصوریان بود بعد از جلسه هفته پیش هیات مدیره. شاید در آن روز همه به دنبال این بودند که او، تکلیف مهدی رحمتی را مشخص می کند یا نه اما سرمربی استقلال همه چیز را منوط به «آینده» و اتفاقاتش کرد و به همین دلیل بود که گفت «فعلا» هیچ خبری نیست و نگفت «کلا» هیچ خبری نیست.

صحبت از خارج کردن نام امین حاج ‌محمدی، بختیار رحمانی، آرش افشین، فرشید باقری و میثم مجیدی از لیست استقلال بود ولی بعد از استارت تمرینات، این نفرات حاضر بودند تا گفته شود ماندنی اند ولی گویا غیبت چند بازیکن در تمرین امروز بی دلیل نبوده و برخی از آنها در حال راهنمایی شدن به سمت درب خروج هستند. 

درباره بختیار رحمانی گفته شده بود او به دلیل مصدومیت لگن در تمرینات حضور ندارد و دراختیار کادر پزشکی است ولی دکتر نوروزی با قرار دادن عکس خودش در کنار کاوه رضایی، جابر انصاری و یعقوب کریمی، نفرات مصدوم را معرفی و اعلام کرد خبری از بختیار رحمانی ندارد.

نفر بعدی امین حاج ‌محمدی است که از همان ابتدا جدایی ‌اش مشخص بود. این بازیکن مدنظر علیرضا منصوریان قرار ندارد. جالب اینکه فصل قبل، مجید صالح مدعی بود حاج محمدی خرید خوبی است و استدلالش هم این بود که مگر منصوریان دیوانه است به حاج محمدی بازی بدهد. ولی حالا منصوریان هم هیچ علاقه ای به حاج محمدی و حتی نوشتن نامش در لیست 18 نفره ندارد.

فرشید باقری برخلاف حاج محمدی و رحمانی، امروز در تمرین استقلال حضور داشت ولی خود این بازیکن هم خوب می داند با استقلالی شدن آندو و حضور ابراهیمی و چشمی و اسماعیلی و نظر مثبت منصوریان روی هافبک دفاعی شدن نورافکن، دیگر حتی رنگ نیمکت را هم نمی بیند. درحقیقت منصوریان بعد از نمایش اسفناک باقری برابر نفت در جام حذفی، تصمیم قطعی اش را درباره این بازیکن گرفت.

نفر بعدی لیست خروجی ها، میثم مجیدی است. او در استقلال ماندنی خواهد بود مگراینکه ذوب آهن، رضایتنامه مهرداد قنبری را صادر کند که در این صورت، مجیدی هم در حال سپری کردن آخرین روزهای حضورش در تمرینات استقلال است.

حتی اگر استقلال در نیم فصل طبق گفته منصوریان (که اعلام کرده بود بین یک تا 3 بازیکن جذب می کند)، ورودی زیادی نداشته باشد (که احتمالا همین طور هم است) تصمیم سرمربی استقلال این است که تعداد بازیکنان بالای 23 سال تیمش را کمتر کرده و فضای تمرین را برای حضور بازیکنان تیمهای پایه مثل طاها شریعتی و عظیم گوک و علیرضا سیار و فرهاد نجفی و بقیه بازی کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dnyxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چهار بازیکن استقلال در لیست سیاه باشگاه