تاریخ انتشار: 1395/10/19 00:57
کد خبر: 237351

«قربانی» ماند و دیگر هیچ

«قربانی» ماند و دیگر هیچ

علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی استقلال، تیمی می خواست با حضور 4 مهاجم. دو مهاجم فیکس شامل یک گلزن درجه یک و یک مهاجم سایه همه فن حریف و دو مهاجم نیمکت نشین که یکی سرعتی باشد و دیگری قدرت سرزنی بالایی داشته باشد. استقلال او هم، چنین تیمی بود با حضور سجاد شهباززاده، کاوه رضایی، آرش افشین و علی قربانی اما این تیم و چنین ترکیبی حتی به شروع فصل هم نرسید.

سجاد شهباززاده به عنوان اصلی ترین گزینه هجومی منصوریان، حاضر نشد یک دقیقه برای استقلال او بازی کند. پیشنهاد خارجی و تفاوت برخوردی که با ستاره های آبی می شد نسبت به او، باعث شد شماره 10 راهی آلانیا شود.

منصوریان فصل را با 3 مهاجم استارت زد ولی خودش خیلی زود فهمید، درحقیقت هیچ مهاجمی ندارد. کاوه رضایی قرار بود مهاجم سایه باشد ولی بعد از رفتن شهباززاده به پیشانی خط حمله رفت و به اندازه یک فصل موقعیت های مسلم گلزنی را هدر داد. مسعود معینی درباره او می گوید:«تصور من این بود که کاوه رضایی با توجه به حرفهای منصوریان درباره اش، در یک نیم فصل 22 گل بزند نه 4 تا».

آرش افشین به طور کل از دایره انتخاب های منصوریان خارج شد. او در لیگ کمتر از 45 دقیقه در تمام نیم فصل بازی کرد ولی حضور ثابتش برابر صبا در جام حذفی، نشان داد باید بیشتر بازی کند اما این نظر را منصوریان نداشت.

درباره علی قربانی همه چیز هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد. او در برخی بازیها مثل سپاهان، فوق العاده است و همه کار می کند ولی در بقیه بازیها (شامل بیشتر نیم فصل) کمتر در جریان قرار می گیرد و دیده می شود و علاقه خاصی به ندویدن و به سمت توپ نرفتن دارد.

منصوریان برای ترمیم خط حمله اش در نیم فصل دوم، نام رحیم زهیوی و سجاد شهباززاده را در لیستش نوشت اما تیم او همچنان در حسرت یک مهاجم استاندارد می سوزد؛ آرش افشین رفته، رحیم زهیوی به بهانه استقلال، از استقلال خوزستان جدا و راهی الشحانیه قطر شده؛ سجاد شهباززاده با وجود مذاکرات فراوان همچنان علاقه ای به بازگشت ندارد و امروز راهی ترکیه شد تا استقلالی شدنش کاملا منتفی شود و گل سرسبد این جمع، کاوه رضایی که در جلسه امروز ظهر با منصوریان، به او بابت قول های عملی نشده شامل دعوت به تیم ملی و پرداخت مطالباتش تاخته و اعلام کرده رضاینامه اش را می خواهد و دیگر حاضر نیست در استقلال بماند.

حالا استقلال و منصوریان در فاصله کمتر از یک هفته به بازی برابر نفت در آغاز نیم فصل دوم، یک علی قربانی را دارند و دیگر هیچ. جابر انصاری هم به دلیل مصدومیت چند جلسه تمرین را از دست داده و دست سرمربی آبی ها خالی تر از همیشه است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48968n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



خرید مهاجم؛ واجب‌تر از نان شب برای منصوریان
افشین رفت، کاوه غایب در تمرینات؛