تاریخ انتشار: 1395/10/20 23:53
کد خبر: 236938

مقایسه مجیدی در دو استقلال/ نیمه مازاد!

امروز از باشگاه استقلال خبر رسید که میثم مجیدی مدافع چپ این تیم هم درخواست رضایتنامه کرده است
مقایسه مجیدی در دو استقلال/ نیمه مازاد!

به گزارش فرتاک ورزشی،ظاهرا مربیان به اطلاع او رسانده‌اند که اگرچه نامش در لیست مازاد نیست اما فرصت زیادی برای بازی کردن به دست نخواهد آورد. به همین دلیل مجیدی درخواست رضایتنامه کرده است تا به تیم دیگری منتقل شود. او در طول نیم‌فصل اول هم فقط 12 دقیقه در بازی مقابل استقلال خوزستان به میدان رفت که استقلال در همان دقایق گل دوم را از میزبانش دریافت کرد و 2-1 مغلوب حریف شد!

مجیدی در لیگ پانزدهم به استقلال تهران پیوست. درخشش او در تیم استقلال خوزستان آن قدر بود که کارلوس کی‌روش را هم مجاب به دعوت کردنش به تیم ملی کند. او لیگ چهاردهم را با عملکردی فوق‌العاده پشت سر گذاشته بود و از او به عنوان یکی از خریدهای خوب استقلال نام برده می‌شد. مجیدی در استقلال هم بازیکن ثابت این تیم بود اما عملکرد او در استقلال تفاوت زیادی با عملکردش در استقلال خوزستان داشت. در جدول زیر آمار این بازیکن را در دو لیگ پانزدهم و شانزدهم می‌بینید:

 

مقایسه عملکرد مجیدی در استقلال خوزستان و استقلال تهران
 

مجیدی به امید تکرار درخشش در استقلال و فیکس شدن در ترکیب تیم ملی به تهران آمد اما سرنوشت برای او به گونه‌ای رقم خورد که نه تنها دیگر به تیم ملی دعوت نشد بلکه در سال دوم حضورش در استقلال، فقط 12 دقیقه در یک نیم‌فصل برای این تیم به میدان رفت. کمتر از بازیکنانی مثل یعقوب کریمی، میلاد زکی‌پور و حتی هرایر مگویان! با این اوصاف به نظر می‌رسد تصمیم او برای جدایی از استقلال درست باشد و شاید با پیوستن به تیمی دیگر بتواند به روزهای اوج خود برگردد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ndpak

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



منصوریان روی حرفش هست/ آنها رفتنی اند

ستاره جوان استقلال قرمزپوش می شود
نقل و انتقالات نیم فصل؛