تاریخ انتشار: 1395/10/21 00:46
کد خبر: 236925

سروش شبیه کعبی: منجی قهرمانی؟

انتقال سروش رفیعی به پرسپولیس، مهمترین اتفاق برای این تیم در نقل و انتقالات زمستانی بود
سروش شبیه کعبی: منجی قهرمانی؟

به گزارش فرتاک ورزشی، پرسپولیس تا اینجای نقل و انتقالات، عالیشاه و نوراللهی را از دست داده بود و نریمان جهان، تنها خرید مهم این تیم محسوب می‌شد. امید پرسپولیسی‌ها این بود که با خرید سروش رفیعی، بتوانند گره خط حمله‌شان را باز کنند. بهترین خط حمله فصل پیش لیگ برتر، این فصل زیاد خوب گل نمی‌زند و بیشتر گل‌های این تیم با ارسال از جناحین بدست می‌آید. حضور رفیعی در 15 بازی نیم فصل دوم، خلاقیت در خط حمله پرسپولیس را بالا می‌برد و او، می‌تواند نقشی شبیه حسین کعبی در لیگ هفتم را بازی کند.

لیگ هفتم پرسپولیس قطبی، نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشت اما به مرور افت کرد و قهرمانی این تیم به خطر افتاد. در 11 بازی پایانی فصل، حسین کعبی به پرسپولیس اضافه شد و شرایط را به نفع قطبی و تیمش عوض کرد. پرسپولیس و خلیلی دوباره روی دور گلزنی افتادند و در نهایت، پرسپولیس قهرمانی لیگ برتر را جشن گرفت.

سروش که مثل کعبی بخش زیادی از شهرتش را مدیون درخشش با پیراهن فولاد است، باید خط حمله افت کرده پرسپولیس را دوباره راه بیندازد و دوباره پرسپولیس را شبیه فصل پیش، پرموقعیت و جذاب کند. عنوانی که این فصل به لطف درخشش سروش و پاس‌های طلایی او، به تراکتور قلعه‌نویی رسیده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36768y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


طاهری:جذب رفیعی را مخفیانه پیش بردیم/خبرهای دیگری داریم