تاریخ انتشار: 1395/10/21 00:53
کد خبر: 236921

تغییرات قلعه نویی در ترکیب/آرایش جدید تراکتور با نوراللهی و عالیشاه

تیم تراکتورسازی در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر تغییراتی در ترکیب خود خواهد داشت
تغییرات قلعه نویی در ترکیب/آرایش جدید تراکتور با نوراللهی و عالیشاه

به گزارش فرتاک ورزشی،تراکتورسازی در نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کرد و حالا شاگردان قلعه نویی امیدوار هستند تا پایان فصل به روند خوب خود ادامه دهند.

این در حالی است که در نیم فصل دوم تغییراتی در ترکیب تراکتور ایجاد خواهد شد.

 

جذب امید عالیشاه و احمد نوراللهی، جدایی احتمالی سروش رفیعی و بازگشت سعید آقایی و محسن بنگر دست امیر قلعه نویی را برای ایجاد تغییرات باز خواهد گذاشت.

 

تراکتورسازی در خط دفاع و به خصوص دفاع چپ در نیم فصل اول با مشکلاتی رو به رو شد. از زمان مصدومیت سعید آقایی قلعه نویی هرگز مدافع چپ ثابتی نداشت و از این حیث بازگشت این مدافع ملی پوش خبر خوبی برای او محسوب می شود. از سوی دیگر با توجه به مصدومیت بنگر، حتی با وجود اشتباه هایی که هادی محمدی انجام می داد، دست قلعه نویی برای ایجاد تغییر بسته بود. حالا بنگر هم برگشته و می تواند در کنار خالد شفیعی زوج خوبی را در خط دفاع بسازد.

 

در خط هافبک اما تغییرات تراکتورسازی محسوس تر خواهد بود. با توجه به اینکه احتمالا سروش رفیعی تراکتورسازی را جذب می کند، حضور کرار در این تیم محتمل به نظر می رسد. از سوی دیگر احمد نوراللهی و امید عالیشاه نیز جذب تراکتورسازی شده اند و همین امر تغییرات را زیاد می کند. در ترکیب نیم فصل دوم احتمالا نوراللهی و عالیشاه فیکس خواهند بود و در کنار نوری، کیانی و ابراهیم نفرات اصلی خط هافبک این تیم را تشکیل خواهند داد. از سوی دیگر اگر مشکل کرار هم حل شود، او می تواند به این خط هافبک کمک کند.

 

در خط حمله هم با توجه به آماده شدن مهدی شریفی احتمالا باید شاهد بازگشت او به ترکیب تراکتور باشیم. ناآمادگی این روزهای ادینیو در کنار عملکرد خوبی فرزاد حاتمی می‌تواند با نیمکت نشینی مهاجم برزیلی همراه باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xwexw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چالش جدید این دو ستاره محبوبِ پرسپولیسی +تصاویر