تاریخ انتشار: 1395/05/04 18:17
کاپیتان فولاد یزد در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 271952

بیک‌زاویه: اگر مسئولین کاری نکنند مردم ساکت نخواهند نشست

کاپیتان تیم فولادیزد می‌گوید زمان روز به روز از دست می‌رود اما فولادیزد هنوز تصمیمی قاطع نگرفته است.
بیک‌زاویه:  اگر  مسئولین کاری نکنند مردم ساکت نخواهند نشست

علی بیک‌زاویه در گفت و گو با سرویس لیگ دسته اول فرتاک ورزشی، در خصوص شرایط فولاد یزد گفت: بعد از پایان لیگ صحبت‌هایی مبنی بر واگذاری باشگاه به گوش می‌رسید ولی به قولی شرکت فولاد دیگر نمی‌خواست تیم‌داری کند و تصمیم به فروش داشت ولی مسئولین استان نپذیرفتند و گفتند باید تیم‌داری کنید. نه اجازه می‌دهند تیم فروخته شود از آن طرف هم خیلی زمان نداریم برای آماده سازی تیم. نه سرمربی مشخص است و نه هنوز به آن صورت بازیکنی جذب شده و فولادیزد در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

وی در ادامه افزود: اگر قرار باشد شرایط امسال هم به مانند سال گذشته باشد، باز هم ماندنمان دچار مشکل می‌شود و به روزهای آخر کشیده می‌شود. سال گذشته بازیکنان هم با شرایطی بد مالی و هم شرایط بد سخت‌افزاری باشگاه توانستند تیم را در لیگ یک نگه دارند. سال‌های قبل که شرایط اقتصادی مملکت خیلی بد نبود باز اوضاع خیلی بهتر بود اما الان هیچ کدام از مسئولین استان هیچ کار و کمکی برای بهتر شدن اوضاع به باشگاه نمی‌کنند. نمی‌دانم چه شده؟ واقعا حیف است تیم را همین طور به حال خود رها کنند.

 

فولاد2

او در پاسخ به سوالی که آیا قصد مسئولین باشگاه و استان یزد این است که تیم‌‌داری بکنند یا نه گفت: باور می‌کنید که هیچ کس نمی‌داند تصمیم مسئولین باشگاه و استان چیست؟ ولی فکر می‌کنم مردم یزد فولاد را به حال خود رها نمی‌کنند چون هواداران پرشماری دارد و با عکس و فیلم و نوشته در صفحات مجازی گلایه‌هایشان را به مسئولین اعلام کرده‌اند. اما در حال حاضر هیچ کاری از پیش نبردند. 

بیک‌زاویه در پایان افزود: اسکلت اصلی تیم خیلی دست نخورده و هر مربی‌ای که به اینجا بیاید مشکلی از لحاظ بازیکن نخواهد داشت چراکه بازیکنان خوبی از سال گذشته در فولاد مانده‌اند که همان‌ها اگر با یک برنامه‌ریزی درست و دقیق یک سرمربی حمایت شوند مطمئن باشید که می‌توانند رتبه خوبی در لیگ یک برای فولاد کسب کنند. منتها همانطور که می‌دانید ما خیلی زمان برای آماده‌سازی نداریم و مشکلی اصلی همه بازیکنان همین هماهنگی و آماده‌سازی است. امیدوارم هرچه زودتر این تصمیمات نهایی مسئولین اجرایی شود و فکری به حال فولاد بکنند.

گفت و گو: سمیه میرمحمدی


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39lego

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رسمی/ باقری نیا روی نیمکت تیم لیگ دویی نشست