تاریخ انتشار: 1395/05/04 18:33
کد خبر: 271945

زانتی: ایکاردی باید روی فوتبال تمرکز کند؛ سیمئونه؟ باید صبر کنیم

پس از اخبار مربوط به ملاقات مدیر برنامه های مائورو ایکاردی با ناپولی، خاویر زانتی از ستاره تیم می خواهد که روی اینتر تمرکز کند.
زانتی: ایکاردی باید روی فوتبال تمرکز کند؛ سیمئونه؟ باید صبر کنیم

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / خاویر زانتی از مائورو ایکاردی می خواهد که در باشگاه بماند اما در عین حال از او می خواهد ارزش پیراهن تیم را درک کند.

مهاجم آرژانتینی در 23 سالگی کاپیتان اینتر است اما همسر و مدیر برنامه های او چندین بار به صورت عمومی اعلام کرده که خواهان افزایش دستمزد همسرش است و تهدید کرده در صورت برآورده نشدن انتظاراتش ممکن است ایکاردی به آرسنال یا ناپولیی منتقل شود. نائب رئیس باشگاه اینتر در این باره می گوید:

" و به چیز دیگری فکر نکند. بر خلاف تمام شایعات چند روز گذشته همه می خواهند او در باشگاه بماند. سال گذشته قرار داد او تمدید شد و در حال حاضر او کاپیتان تیم است، ما می خواهیم با او ادامه دهیم اما او باید متوجه شود که در اینتر حضور دارد."

زانتی در ادامه در مورد شایعات حضور دیگو سیمئونه به عنوان سرمربی در اینتر به لا نیشن گفت:

"ال چولو گفته است که دوست دارد در آینده روی نیمکت اینتر بنشیند. در حال حاضر مانچینی سرمربی تیم است و به منظور احترام به او ما نمی توانیم در مورد سرمربی دیگری صحبت کنیم. اگر شما مایل به صحبت در مورد آینده هستید، باید بگویم که سیمئونه و اینتر بار دیگر ملاقات خواهند کرد."

اسطوره نراتزوری هم چنین به تمجید از پائولو دیبالا، مهاجم باشگاه یوونتوس پرداخت:

" او یک ستاره است، هیچ شکی در این مورد وجود ندارد، او قطعا یک ستاره است. زمانی که دیبالا جوان بود این موضوع را در پالرمو به اثبات رساند، پس از آن به یوونتوس رفت و بلا فاصله خود را با شرایط تطبیق داد و مطابق انتظارات عمل کرد. خیلی ها در مورد او تردید داشتند اما او این تردید ها را از بین برد، توانایی های او هیچ حدی ندارد."


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrveq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اینتر به دنبال جذب مهاجم  ملی پوش آلمانی