تاریخ انتشار: 1395/10/21 23:49
کد خبر: 236706

جدایی‌‍طلب‌های استقلال در کما!

در حالی که نیم فصل دوم لیگ برتر فوتبال ایران رسما از فردا استارت می خورد،هنوز منصوریان تکلیف لیست خروجی خود را مشخص نکرده است و این موضوع وضعیت باشگاه را در حالتی ناپایدار قرار داده است
جدایی‌‍طلب‌های استقلال در کما!

به گزارش فرتاک ورزشی،در حال حاضر به جز آرش افشین که با دریافت رضایت نامه اش از استقلال جدا شد، میثم مجیدی، فرشید باقری و امین حاج محمدی بازیکنانی هستند که قصد جدایی از استقلال را دارند اما منصوریان هنوز تکلیف آنها را روشن نکرده است. 

 

میثم مجیدی شب گذشته به باشگاه استقلال رفت و منصوریان به او اعلام کرد که تنها در شرایطی رضایت نامه اش را می دهد که نامش در لیست مازاد باشد، درخواست های مکرر مدیر برنامه های فرشید باقری برای تشکیل جلسه نا فرجام باقی مانده است و البته باشگاه هنوز حاضر نیست تکلیف امین حاج محمدی را روشن کند.

 

طببیعی است که در این شرایط پیشنهادهای این بازیکن در حال از دست رفتن است و سرمربی استقلال در صورتی که نام آنها را در لیست مازاد قرار بدهد ممکن است با آینده فوتبال آنها بازی شود.

 

به نظر می رسد در این شرایط منصوریان باید هرچه زودتر تکلیف این بازیکنان را روشن کند تا آنها از تردیدهای سرمربی استقلال برای انتخاب لیست مازاد ضرر نکنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzed8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان روی حرفش هست/ آنها رفتنی اند

منصوریان قید این هفت نفر را میزند
تمام بازیکنانی که نیم فصل از استقلال میروند