تاریخ انتشار: 1395/10/22 21:06
کد خبر: 236502

انتقاد علی پروین از مسئولان در مراسم ختم

اسطوره باشگاه پرسپولیس، یکی از حاضرین در مراسم ختم مرحوم کاظم سیدعلی خانی بود که در حاشیه آن به انتقاد از مسئولان بابت بی توجهی به پیشکسوتان پرداخت.
انتقاد علی پروین از مسئولان در مراسم ختم

، علی پروین، اسطوره باشگاه پرسپولیس که در مراسم ختم مرحوم کاظم سیدعلی خانی حضور یافته بود، ضمن تمجید از خصایص اخلاقی و فنی مدافع اسبق پرسپولیس به انتقاد از مسئولان بابت بی توجهی به پیشکسوتان پرداخت.

پروین در این ارتباط گفت:

کاظم سیدعلی خانی یکی از شاگردهای خوب من بود و از فوت او متاثر شدم. قرار بود این مراسم در امجدیه برگزار شود که میسر نشد. با این حال صحبت من این است که چرا مسئولان ما نشسته اند تا یکی از دنیا برود تا برایش مراسم بگیرند. پیشکسوتان نیاز مالی ندارند و عمده نیاز آنها معنوی و توجه است.

وی با پیشنهاد جالب توجهی به مسئولان فوتبال خواست تا در استادیوم جایگاه معینی برای پیشکسوتان در نظر گرفته شود:

بهترین کار این است که یک مکان اختصاصی برای پیشکسوتان در استادیوم تهیه شود تا آنها حداقل برای حضور در باشگاهی که برای آن زحمت کشیده اند مشکلی نداشته باشند. اصلا به این مساله کاری نداشته باشند که چه کسی می آید یا نمی‌آید و فقط این جایگاه مخصوص آن فرد باشد تا اینگونه احترام و شان پیشکسوتان حفظ شود.

وی در پایان در خصوص سوالی در خصوص پوشیدن پیراهن شماره هفت پرسپولیس توسط سروش رفیعی گفت:

بله، آقای طاهری زنگ زدند و گفتند سروش می‌خواهد این پیراهن را بر تن کند و من هم گفتم که بپوشد. شماره هفت که ارث پدری ام نیست.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/278dvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناراحتی علی پروین از سروش رفیعی

پروین: رفیعی کار سختی در پیش دارد
با پوشیدن پیراهن شماره 7 مشکلی ندارم