تاریخ انتشار: 1395/05/04 07:09
کد خبر: 271917

زوج جنوبی قاتل ذوب آهن/ گزارش زنده؛ سیاه جامگان 2 - ذوب آهن 1

عباس عسگری در دقیقه 15 اولین گل بازی را برای سیاه‌جامگان به ثمر رساند.
زوج جنوبی قاتل ذوب آهن/ گزارش زنده؛ سیاه جامگان 2 - ذوب آهن 1

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی / سیاه جامگان که در آخرین دیدار لیگ پانزدهم توانست در نهایت خود را در لیگ برتر ماندگار کند امروز و در اولین دیدار خود باید از ذوب آهنی پذیرایی کند که در دوره پیاپی عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرد. فرهاد کاظمی در حالی امروز به دنبال اولین سه امتیاز خود در لیگ شانزدهم است که خود، پیش از این توانسته مانع از سقوط ذوبی ها به دسته اول شده بود.

 

با گزارش زنده این بازی همراه "ورزش سه" باشید:

 

هفته اول لیگ شانزدهم، ساعت 18 ورزشگاه ثامن مشهد

 

داور: حسن اکرمی       کمک ها: محمدرضا امینی، محمد راهی

 

کارت زرد:

مهدی مهدی پور (13) از ذوب آهن

محمد ناصری (61) از سیاه جامگان

 

سیاه جامگان

محمد ناصری، میثم حسینی، محمدرضا خانزاده، رضا شربتی، عباس کاظمیان، مصطفی احمدی، حمیدرضا علی عسگر، ایوب کلانتری، روح الله سیف اللهی، عباس عسگری(90 سعید مرادی) و رضا درویشی(75 حسین بادامکی)

سرمربی: فرهاد کاظمی

 

ذوب آهن

رشید مظاهری، وحید محمدزاده(70 مهدی رجب زاده)، محمد نژادمهدی، مهرداد قنبری، علی حمام، دانیال اسماعیلی فر(85 محمدرضا حسینی)، احسان پهلوان، مهدی مهدی پور، محمدرضا عباسی، مرتضی تبریزی و یاسر فیضی(65 جری بنگستون).

سرمربی: یحیی گل محمدی

 

شرح نیمه اول:

نیمه اول دیدار مشهد با یک گل به سود میزبان به پایان رسید و در این میان یاران کاظمی توانستند به عنوان تیم برنده به رختکن بروند.

بازی با حملات مشهدی ها آغاز شد و آنها در ده دقیقه ابتدایی بازی توانستند خود را به حریف تحمیل کنند، اما بعد از گذشت ده دقیقه ابتدایی بازی، ذوبی ها توانستند به پیش بیایند و از حملات حریف بکاهند، در ده دقیقه دوم نیمه اول، ذوبی ها نیز خطرناک نشان دادند و چند بار توانستند دروازه حریف را با خطر مواجه کنند، پس از آن، بازی به حالت متعادل درآمد و دو تیم هر از گاهی حملاتی را روی دروازه یکدیگر تدارک می دیدند.

پس از برتری مشهدی ها، حملات یاران گل محمدی روی دروازه حریف بیشتر شد تا شاید بازی به تعادل برسد اما این اتفاق تا پایان نیمه اول نیفتاد و در نهایت مشهدی ها موفق شدند برتری خود را حفظ کنند و به عنوان تیم برنده به رختکن بروند.

باید دید در نیمه دوم یحیی گل محمدی و یارانش چه تدبیری برای بازگشت به بازی خواهند اندیشید.

 

شرح گل ها:

1 ـ صفر (سیاه‌جامگان): خطای روی ایوب کلانتری یک ضربه کاشته را نصیب سیاه‌جامگان کرد و پاس عرضی به عباس عسگری مهاجم تیم میزبان و ضربه هوشمندانه او از فاصله 25 متری روی اشتباه رشید مظاهری وارد دروازه ذوب‌آهن شد.  مظاهری خود را آماده کرده بود که برای سانتر از دروازه خروج کند که با ضربه هوشیارانه عسگری غافلگیر شد.

2 ـ صفر(سیاه جامگان): در دقیقه 74 کرنر ارسالی ایوب کلانتری از جناح چپ به شکلی تصادفی به پشت رضا درویشی برخورد کرد تا دروازه ذوب آهن برای بار دوم فروبریزد.

2 – 1 (ذوب آهن): در دقیقه 86 حمله ذوبی ها و در نهایت پاس به موقع مهدی مهدی پور توپ را به محمدرضا عباسی رساند و وی نیز با ضربه ای دقیق توپ را کنج دروازه سیاه جامگان فرستاد.

 

دقایق حساس:

دقیقه 3 – شوت سنگین و دیدنی ایوب کلانتری از فاصله بیست متری با واکنش مظاهری به کرنر رفت.

دقیقه 5 – محمد ناصری در این دقیقه توانست اولین فرصت تراکتوری ها را از جلوی دروازه سیاه جامگان دور کند.

دقیقه 14 – ضربه ایستگاهی مشهدی ها را ایوب کلانتری به صورت خطرناکی به سمت دروازه ذوبی ها زد و این توپ که پیش از رسیدن به دروازه به زمین برخورد کرد به سختی توسط مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه 33 – حرکت ذوبی ها از جناح چپ و پاس رو به بیرون تبریزی در حالی که موقعیت خطرناکی روی دروازه سیاه جامگان به وجود آورده بود توسط ناصری بی اثر شد.

دقیقه 40 – فرار علی حمام و ضربه او روی دروازه مشهدی ها ایجاد خطر کرد اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از سه کنج دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 50 – ضربه به ثمر رسیده توسط مرتضی تبریزی توسط داور این بازی آفساید اعلام شد.

 

دقیقه 51 – فرار تبریزی و تک به تک شدن وی موقعیت خطرناکی را برای ذوبی ها به وجود آورد اما این موقعیت فوق العاده توسط ناصری مهار شد.

 

دقیقه 56 – ضربه ایستگاهی ذوبی ها به زیبایی توسط مهدی پور نواخته شد اما پس از برخورد به تیر افقی دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 60 – سانتر ذوبی ها در محوطه شش قدم به تبریزی رسید و ضربه سر خطرناک او را دروازه بان سیاه جامگان با واکنشی دیدنی دور کرد.

 

دقیقه 60 – ضربه ریباند ذوب آهن را علی حمام به سوی دروازه مشهدی ها زد اما این توپ هم از بالای دروازه به بیرون رفت.

 

دقیقه 72 – ضربه چکشی و محکم اسماعیلی فر از گوشه محوطه جریمه با اختلاف کمی از بالای دروازه سیاه جامگان به بیرون رفت.

 

دقیقه 73 – ارسال خوب میثم حسینی در محوطه جریمه ذوبی ها با ضربه سر نژادمهدی در حالی به کرنر رفت که موقعیت خطرناکی روی دروازه خودی به وجود آورد.

 

دقیقه 80 – ارسال ذوبی ها و ضربه سر شیرجه ای علی حمام با واکنش دیگری از ناصری به کرنر رفت.

 

دقیقه 82 – کرنر ارسالی توسط رجب زاده با ضربه سر حمام موقعیت خطرناکی روی دروازه سیاه جامگان به وجود آورد اما این ضربه بعد از برخورد به صورت میثم حسینی از روی خط دروازه به کرنر رفت.

 

دقیقه 82 – ضربه محکم اسماعیلی فر از کنار دروازه مشهدی ها به بیرون رفت

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qkra8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکن منفور قائمشهری ها ستاره ی جدید خونه به خونه
یادداشت روز؛