تاریخ انتشار: 1395/10/23 00:04
کد خبر: 236464

سروش نرسیده حاشیه ساز شد/ فاز دوم اختلاف رفیعی-مسلمان!

اولین حاشیه حضور سروش رفیعی در پرسپولیس شاید همین پاک کردن پست‌های محسن مسلمان از اینستاگرامش باشد
سروش نرسیده حاشیه ساز شد/ فاز دوم اختلاف رفیعی-مسلمان!

به گزارش فرتاک ورزشی، اتفاقی که قابل پیش‌بینی بود. مسلمان از ابتدای فصل شماره هفت را می‌خواست اما به بهانه این که این شماره در بایگانی است شماره 77 را به او دادند. البته شاید مشکلات سروش و مسلمان فقط به همین یک شایعه ختم نشود و این دو در طول فصل با هم مشکلات دیگری هم پیدا کنند. مشکلاتی که این بار داخل زمین و برسر مسائل فنی باشد.اضافه شدن سروش رفیعی به ترکیب اصلی بیش از همه به محسن مسلمان و جایگاه او در ترکیب ارتباط پیدا می‌کند. اگرچه سروش قرار نیست جای مسلمان را در ترکیب بگیرد اما در مدل بازی و وظایفش در تیم تغییراتی ایجاد خواهد کرد که مسلما خیلی به مذاق هافبک قرمزها خوش نخواهد آمد.

اولین ترکیبی که به ذهن می‌رسد جانشینی سروش رفیعی به جای امید عالیشاه است. اگر این اتفاق بیفتد و پست مسلمان در تیم تغییری نکند باز هم وظایف او و شکل بازی‌اش دچار تغییراتی خواهد شد. با حضور عالیشاه و احمدزاده در ترکیب پرسپولیس و دوندگی بالا و قدرت پرسینگ آنها، مسلمان فرصت کافی برای بازیسازی و دادن پاس به مهاجمان تیم را داشت. حالا اما بازیکنی جای عالیشاه را گرفته که نه دونده است و نه قدرت پرسینگ بالایی دارد. او یک بازیکن است با خصوصیاتی کاملا مشابه مسلمان. پایین آمدن دوندگی و قدرت پرسینگ پرسپولیس در میانه میدان، آزادی عمل مسلمان را کاهش داده و همچنین  حضور همزمان این دو در ترکیب مطمئنا تداخل وظایفی را به وجود خواهد آورد که شاید به افت کیفی مسلمان یا رفیعی یا هر دو منجر شود.

حالت دوم این است که سروش رفیعی جانشین مسلمان شود و مسلمان به چپ منتقل شود. اتفاقی که علاوه بر ناراحتی بیشتر شماره 77، باز هم همان مشکلات قبلی را به‌وجود خواهد آورد. این اتفاقات نشان می‌دهد که حضور سروش فقط به از دست رفتن شماره پیراهن محبوب مسلمان منجر نشده و شاید پست محبوب او و جایگاهش در تیم هم از بین برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pg9ao

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پست بمب نقل و انتقالات پرسپولیس مشخص شد/بازگشت دوباره رضاییان به نیمکت