تاریخ انتشار: 1395/05/04 20:40
کد خبر: 271880

کاظمی: شکست مقابل ما برای ذوب‌آهن سنگین بود

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: از عملکرد بازیکنان در این بازی رضایت کامل دارم
کاظمی: شکست مقابل ما برای ذوب‌آهن سنگین بود

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، فرهاد کاظمی در نشست خبری پس از بازی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: خوشبختانه در این بازی از خط دفاع تا خط حمله عملکرد قابل قبولی داشتیم ولی باید این نکته را گوشزد کنم که هنوز 5 درصد از نظر تاکتیکی آماده شده‌ایم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه بیشتر بازیکنان خود را در این فصل از دست داده‌ایم زمان می‌برد تا بازیکنانم با یکدیگر هماهنگ شوند. قطعا با زحمات تمام بازیکنان در ادامه لیگ شرایط بهتری را خواهیم داشت.

کاظمی درباره اعتراض تیم سیاه جامگان نسبت به گل ذوب آهن تصریح کرد: نسبت به گل ذوب آهن هیچ اعتراضی نداشتم. از بازیکنان خود گله داشتم که چرا به صورت حرفه‌ای عمل نکردند  و بازی را رها کردند. به تیم ذوب آهن حق می‌دهم که برایش سنگین بود تیم تازه تاسیسی مثل سیاه جامگان این تیم را شکست دهد. تیم ذوب آهن قهرمان دو دوره جام  حذفی است و همین طور سوپرجام ایران است. خوشحالم که این تیم را شکست دادیم.

وی اضافه کرد: اعتقاد دارم ناصری در این بازی عملکرد فوق‌العاده‌ای را داشت و توانست از دروازه تیم به خوبی محافظت کند. قبل از شروع این بازی اعلام کرده بودم که اگر ناصری آماده باشد به صورت فیکس درون دروازه قرار خواهد گرفت. قطعا هر بازیکنی که در تمرین عملکرد قابل قبولی را داشته باشد در مسابقه بازی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ez9yp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروع یحیی در مشهد/ بازگشت برزیل به لیگ برتر