تاریخ انتشار: 1395/05/04 20:51
کد خبر: 271875

صحبت های کاظمی پس از پیروزی مقابل ذوب آهن

سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: ما در دیدار مقابل ذوب‌آهن از لحاظ تاکتیکی بسیار ضعیف بودیم.
صحبت های کاظمی پس از پیروزی مقابل ذوب آهن

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی / فرهاد کاظمی پس از پیروزی 2 بر یک سیاه‌جامگان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: ما در این بازی فقط تلاش کردیم وگرنه از لحاظ کار تاکتیکی فقط 5 درصد در میدان کار کردیم. بازیکنان ما در کار دفاعی که از خط حمله شروع می شد به خوبی کار کردند. 

وی ادامه داد: تیم حریف هم شانس‌های متعددی را برای رسیدن به گل داشت. سال گذشته این اتفاق برای ما افتاد و 4-5 موقعیت گلزنی را از دست دادیم و نباختیم. امسال این موضوع برای ذوب‌آهن رقم خورد. به هر حال زیبایی فوتبال همین است. واقعیت را نباید ندیده بگیریم. طبیعی است که ضعف‌های زیادی داریم و باید آنها را برطرف کنیم چرا که 20 روز است کار را شروع کردیم. امیدوارم که پدیده هم در بازی فردا موفق باشد.

سرمربی سیاه‌جامگان در خصوص اینکه گل‌محمدی معتقد بوده بازیکنان مشهدی تمارض کرده‌اند و به بازیکنان ذوب‌آهن گفته که توپ را بیرون نزنند، تاکید کرد: من به این مسئله که چرا ذوب‌آهنی‌ها توپ را به بیرون نزدند، معترض نبودم بلکه معتقد بودم بازیکنان ما باید حرفه‌ای عمل می‌کردند. آنها نباید منتظر بمانند تا حریف توپ را به بیرون بزند. طبیعی است که تیمی که قهرمان جام حذفی بوده و مقابل تیم تازه شکل گرفته‌ شکست می‌خورد شرایط برایش سخت باشد. حق طبیعی آنها بود که کار را ادامه دهند.

وی در مورد اینکه در این بازی از محمد ناصری درون دروازه‌ استفاده کرده،‌گفت: ما دروازه‌بان اول و دوم نداریم و هر کسی خوب تمرین کند و آماده باشد وارد میدان می‌شود. در بازی امروز هم بازیکنانمان تلاش زیادی کردند اما از لحاظ تاکتیکی خیلی ضعیف بودیم.

کاظمی در مورد اینکه چرا میثم حسینی بازوبند کاپیتانی را به حسین بادامکی نداد، خاطرنشان کرد: بادامکی خودش بازوبند را نگرفت. من به بازیکن تیم باج نمی‌دهم. هر کسی که سنش بالاتر باشد کاپیتان است. کاپیتان اول ما نورمحمدی است و پس از آن بادامکی و میثم حسینی خواهند بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kdel

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مشهدی ها اولین شگفتی لیگ برتر را رقم زدند