تاریخ انتشار: 1395/05/04 23:18
کد خبر: 271847

دایی: در دو نیمه بهتر از استقلال بودیم/ پنالتی ما را نگرفتند

علی دایی سرمربی نفت تهران می گوید در هر دو نیمه مستحق برد برابر استقلال بوده اند.
دایی: در دو نیمه بهتر از استقلال بودیم/ پنالتی ما را نگرفتند

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با استقلال اینگونه گفت:

 

نفت در هر دو نیمه برتر بود

فکر می کنم خودتان هم دیدید که تیم ما در هر دو نیمه بهتر از استقلال کار کرد.

 

مستحق برد بودیم

با وجود اینکه دیرتر کار را آغاز کردیم می گویم تیم ما مستحق برد بودیم و نباید یک امتیاز را به استقلال می دادیم. باید روز به روز بهتر شویم. پتانسیل ما بالاست و سعی می کنیم با تمریناتی که می کنیم، در ادامه لیگ موفق باشیم.

 

جایگاه نکونام بسیار بزرگ است

ما کوچکترین کاری که می توانستیم برای نکونام انجام دهیم، قدردانی از زحماتش در تیم ملی بود. ما یک یادآوری کوچک کردیم و کار خاصی نکردیم. او آنقدر جایگاهش بزرگ است که اگر تمام ایران برایش مراسم بگیرند کم است.

 

خبر خاصی از دانشگر ندارم

همه آزادند تصمیم بگیرند و خبر خاصی از دانشگر ندارم، او اشتباه کرد. متاسفانه بازیکنان جوان ما راهنمایی های غلطی می گیرند. متاسفانه یک عده ای درست یا غلط اسمشان را گذاشته اند منیجر و اطلاعات غلط به دیگران می دهند. او بازیکن خوبی است و قطعا باید به کمیته انضباطی باشگاه برود و پاسخگو باشد.

 

از صبای پارسال جلوتر هستیم

ما فکر می کنم که خیلی جلوتر از صبای سال قبل هستیم. ما مقابل استقلال تهران بازی کردیم نه استقلال اهواز. پارسال من برابر استقلال اهواز در هفته اول مساوی کردم. امروز بازیکنانم مرا به آینده امیدوار کردند. ما امروز دوبار به تیرک دروازه حریف زدیم.

 

پنالتی ما را نگرفتند

 دوست داشتم از داوران هم تشکر کنم اما متاسفانه در یک صحنه پنالتی صد درصد ما را نگرفتند. همان پنالتی می توانست سرنوشت را عوض کند. اگر همین روند را ادامه دهیم یکی از تیم هایی که مدعی است، ما هستیم. مطمئنا این تیم خیلی شایسته تر از تیم سال قبل من در اوایل بازی ها بود. ما بازی به بازی فصل قبل بهتر شدیم و توانستیم تا نیم فصل خوب نتیجه بگیریم. متاسفانه آنجا در ادامه حمایت نشدیم.

 

استقلال از نبود تماشاگرانش لطمه خورد

من اصلا موافق نیستم که بدون تماشاگر بازی ها برگزار شود ولی متاسفانه برخی اوقات این حکم ها اعمال می شود. من از هواداران می خواهم تیم خود را تشویق کنند. استقلال مطمئنا از اینکه تماشاگرانش نبود لطمه خورد. البته اگر هوادارانشان هم بودند ما همین بازی را ارائه می کردیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6agn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عملکرد بد خط دفاعی استقلال مقابل نفت