تاریخ انتشار: 1395/05/04 23:58
حسینی:
کد خبر: 271838

یک ماه سخت را پشت‌سر گذاشتم/ می‌گفتند از فهرست استقلال خط می‌خورم

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال گفت: یک ماه سخت را در فیزیوتراپی گذراندم.
 یک ماه سخت را پشت‌سر گذاشتم/ می‌گفتند از فهرست استقلال خط می‌خورم

به گزارش  سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، سیدحسین حسینی پس از تساوی یک بر یک مقابل نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه اول سوار بر بازی بودیم اما در نیمه دوم به خاطر فشار تمرینات بدنسازی نفت سوار بر بازی بود.ما تلاش کردیم پیروز شویم اما نشد.

وی در مورد حضورش در درون دروازه استقلال گفت: یک ماهی که در فیزیوتراپی بودم خیلی سخت بود مدام می‌گفتند یک دروازه‌بان دیگر می‌آید و او خط می‌خورد اما علیرضا منصوریان به من گفت تا 25 ماه صبر می‌کنم و دستش را می بوسم که تا 25‌ام صبر کرد. دروازه‌بانی که مقابل نفت کردم با یک هفته تمرین بود امیدوارم عملکرد خوبی داشته باشم فقط نمی‌خواستم گل بخورم که متأسفانه گل خوردم.

حسینی در مورد اینکه از استقلال رفت و دوباره به این تیم برگشته است، گفت:‌از 4 سال پیش که در استقلال بودم دوست داشتم درون دروازه تیم قرار بگیریم 2 بار در ترکیب اصلی تیم قرار گرفتم. یک بار در لیگ قهرمانان آسیا و یک بار هم در جام حذفی دوست داشتم با آمادگی کامل برگردم نه با مصدومیت. خدا را شکر که درون دروازه ایستادم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد اینکه سیدمهدی رحمتی او را راهنمایی می‌کرد یا نه، گفت: بله، حاج مهدی خیلی کمک می‌کرد در یک هفته اخیر به من نکته‌های لازم را گفت منصوریان هم از لحاظ روحی و روانی با مصاحبه‌هایی که کرد به من خیلی کمک کرد.

منبع: فارس


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3neyvg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استقلال با امضایی منصوریان/عکس