تاریخ انتشار: 1395/05/05 09:22
کد خبر: 271830

نکونام: فقط به خاطر دایی آمدم/ استقلال هیچ تماسی با من نداشته است

کاپیتان سابق تیم ملی با تشکر از علی دایی بابت تقدیر باشگاه نفت از او اعلام کرد حضورش در آزادی به هیچ عنوان با تماس از مسئولان استقلال نبوده است
نکونام: فقط به خاطر دایی آمدم/ استقلال هیچ تماسی با من نداشته است

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، جواد نکونام که در ابتدای بازی استقلال و نفت تهران در استادیوم آزادی حضور یافته بود، از سوی باشگاه نفت مورد تجلیل قرار گرفت. کاپیتان سابق تیم ملی که به تازگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرده به دعوت علی دایی در آزادی حضور یافت و در این باره به خبرنگار ما گفت: اینکه این مراسم خیلی شیک و فوق‌العاده نبود به هیچ عنوان مهم نیست و برای من نفس کار و اینکه شخص علی دایی با من تماس گرفت ارزشمند است.

 

وی ادامه داد: نفت اولین باشگاه من است و بابت این دعوت و تقدیر از آنها تشکر می‌کنم و همین که به یاد من بودند برایم کلی ارزش دارد و به همین دلیل بعد از تماس آقای دایی به دیده منت آن را قبول کردم.

 

نکونام که سابقه حضور در استقلال و کاپیتانی آبی پوشان را در کارنامه دارد در پاسخ به این سوال که آیا مسئولان استقلال با او تماس گرفته‌اند گفت: نه اینطور نبود و فقط باشگاه نفت و شخص آقای دایی با من تماس گرفتند.

او در مورد اینکه آیا از باشگاه استقلال انتظار داشته با توجه به خداحافظی‌اش برای او مراسمی ترتیب داده شود یا خیر گفت: من زمانی که از استقلال رفتم انتظاراتم را گفتم، همین.

 

نکونام در مورد شرایطش در تیم ملی نیز گفت: در حال حاضر سمتی در تیم ملی ندارم و هر زمان که به نتیجه رسید و انجام شد درباره آن حرف می‌زنم. زمانی درباره تیم ملی حرف می‌زنم که تکلیفم مشخص شده باشد.

 

او در پایان بار دیگر با تشکر از علی دایی و باشگاه نفت گفت: این تجلیل مسلما از تشریفات بادکنکی بهتر بود. افتخار می‌کنم علی دایی به عنوان یکی از اسطوره‌های فوتبال با ما تماس گرفت و خوشحالم که از من تجلیل شد .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bokd5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



دایی با این ترکیب به مصاف منصوریان خواهد رفت