تاریخ انتشار: 1395/10/27 14:43
کد خبر: 235548

پورموسوی: برای برد به تهران آمده‌ایم

پورموسوی می‌گوید تیمشان برای برد برابر استقلال به تهران آماده است و به شدت به امتیازات این بازی نیاز دارد.
پورموسوی: برای برد به تهران آمده‌ایم

 

سید سیروس پورموسوی از شرایط تیمش گفت: اوضاع تیمی ما خوب است و همه آماده هستیم تا برای دیدار با استقلال تهران به میدان برویم، البته من در تهران حضور داشتم و کلاس مربی گری رفتم که این مساله کار را سخت کرد اما تجربیات خوبی از این کلاس گرفتم، من در این کلاس با همه مربیان دوست هستم و هیچ مشکلی با کسی ندارم اما رابطه من با منصوریان بهتری شده است.

 

وی در ادامه درباره بازی استقلال افزود: استقلال یکی از تیم‌های بزرگ پایتخت است و می دانیم کار سختی داریم تا برابر این تیم به میدان برویم. به هر حال این بازی هم برای ما سه امتیاز دارد و می‌خواهیم به مانند بازی رفت پیروز شویم، من اهل کری خوانی نیستم و نه تنها با منصوریان بلکه با هیچ مربی دیگری این کری خوانی‌ها را انجام نمی‌دهم.

 

پورموسوی  در ادامه افزود: تنها تمرکز من برای این بازی روی برد است چرا که به شدت به این امتیازات نیاز داریم، شما ببینید ما در بازی با تراکتورسازی چه فوتبال خوبی ارائه کردیم اما در نهایت هیچ چیز عاید ما نشد، من فکر می‌کنم اگر شریفی هزار بار دیگر توپ را بزند، آنگونه به گل تبدیل نمی‌شود.

 

 

سرمربی استقلال خوزستان در انتها در باره محروم و مصدوم تیمش برای دیدار با استقلال گفت: عقیل کعبی محروم و مهدی زبیدی مصدوم تیم است و امیدواریم که نفراتی که به میدان می‌روند بهترین روز خود را سپری کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/456qbx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دغدغه بزرگ علی منصورحل شد !