تاریخ انتشار: 1395/05/05 12:27
کد خبر: 271793

داور بین‌المللی فوتسال: سطح قضاوت در جام باشگاه‌های آسیا بالا بود

داور بین‌المللی فوتسال ایران معتقد است جام باشگاه‌های فوتسال آسیا به لحاظ قضاوت از سطح بالایی برخوردار بود
داور بین‌المللی فوتسال: سطح قضاوت در جام باشگاه‌های آسیا بالا بود

به گزارش سرویس فوتسال فرتاک ورزشی، جام باشگاه‌های فوتسال آسیا در حالی دیروز (شنبه) به اتمام رسید که در بازی فینال این رقابت‌ها با وجود غیبت تاسیسات دریایی چند نماینده از فوتسال کشورمان در بازی فینال حضور داشتند.

محمود نصیرلو، داور بین‌المللی ایرانی به عنوان داور دوم در دیدار فینال قضاوت کرد.

نصیرلو در گفت‌وگو با ایسنا، درباره این دوره از مسابقات، اظهار کرد: به عنوان دومین داور ایرانی بعد از علیرضا سهرابی در فینال آسیا سوت زدم. این موفقیت را متعلق به فوتسال ایران می‌دانم. تنها ناراحتیم این است که تیم فوتسال تاسیسات دریایی در مرحله یک چهارم نهایی حذف شد با توجه به این که در مقابل ناگوی ژاپن استحقاق برد را داشت. من این بازی را از نزدیک تماشا کردم و شاگردان شمسایی با بدشانسی در ضربات پنالتی‌ باختند. به‌ هر حال فوتسال همین است و زندگی ادامه‌ دارد.

داور بین‌المللی فوتسال ایران درباره قضاوت درباره فینال تصریح کرد: در بازی فینال به همراه برایان از استرالیا قضاوت بین ناگویای ژاپن و نفت عراق را بر عهده داشتیم و ما توانستیم بسیار خوب بازی را کنترل کنیم و در طول بازی هم هر دو تیم رفتار جوانمردانه‌ای داشتند. ما نزدیک به صحنه‌ها بودیم و با داوران دیگر ارتباط خوبی در زمین برقرار می‌کردیم. در پایان بازی هم تمام عوامل AFC بابت قضاوتمان به ما تبریک گفتند.

وی 16 داور الیت آسیایی برای این بازی‌ها انتخاب شده بودن، خاطرنشان کرد: بعد از مرحله یک هشتم نهایی تنها 10 داور باقی‌ ماندند و خدا را شکر با تلاشمان برای فینال انتخاب شدیم. جا دارد از کمک‌های آقایان موسوی، نظری و سیستانی که از پیشکسوتان هستند تشکر کنم.  همچنین استاد علی تارقلی زاده، رییس دپارتمان AFC که حمایت روحی از من کرد سپاسگزارم.

داور بین‌المللی فوتسال ایران در پایان سخنان خود با اشاره به این که سطح کیفی قضاوت‌های این دوره از مسابقات بالا بود، به ایسنا گفت: تنها یک کارت قرمز در این بازی‌ها داده شد که آن هم به علت دو اخطاره شدن بود. این نشان می‌دهد که کنترل بازی ها کاملا در اختیار داوران بود و AFC نیز برنامه‌های بسیار خوبی برای داوران در نظر گرفته بود. من همچنین می‌خواهم برای وحید عرض پیما در جام جهانی کلمبیا آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم که او نیز بتواند فینال جام جهانی را قضاوت کند، چرا که شایسته آن است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xr85w

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ناگویا قهرمان جام باشگاههای آسیا شد