تاریخ انتشار: 1395/05/05 12:33
کد خبر: 271792

رانیری:‌ محرز باید در لسترسیتی بماند

سرمربی ایتالیایی لسترسیتی عنوان کرد می‌خواهد ستاره فصل گذشته تیمش را نگه دارد زیرا بهترین تیم برای ادامه فوتبال این ستاره الجزایری است
رانیری:‌ محرز باید در لسترسیتی بماند

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی، ریاض محرز بازیکن الجزایری لسترسیتی فصل قبل توانست مزد بازی های خوب خود را با انتخاب به عنوان بهترین بازیکن لیگ برتر دریافت کند. این بازیکن بعد از نمایش خوب خود در فصل گذشته با پیشنهادات زیادی روبرو شده است که یکی از این تیم ها آرسنال است. 

کلودیو رانیری سرمربی ایتالیایی لسترسیتی درباره حضور این بازیکن در لسترسیتی گفت: محرز بازیکن بسیار مهم و بزرگی برای ما محسوب می‌شود. او تنها ستاره تیم من محسوب می‌شود ولی اگر به تیمی بزرگتر برود، ستاره های زیادی در تیم خواهند بود که کار را برای محرز سخت‌تر خواهند کرد. به همین خاطر به نظرم بهترین تصمیم برای او این است که در لسترسیتی بماند و فوتبال خود را در این تیم ادامه دهد. امیدوارم او تصمیم خود را به زودی اعلام کند و در لسترسیتی بماند.

او در ادامه گفت: به خوبی محرز را می‌شناسم و او نیز درک متقابلی از کارهای من در لستر دارد. وقتی او در یک دیدار نمایش متوسطی دارد، او را در زمین نگه می دارم. او در یک صحنه می تواند ارزش های خود را نشان دهد. این در حالی است که اگر او در یک تیم دیگر بازی کند، بین ستاره های زیاد آن تیم گم می‌شود. آنگاه با ارائه نمایش متوسط، تعویض می‌شود و جای خود را به یک بازیکن دیگر می‌دهد. برای بازیکنی مثل او خیلی مهم است که احساس اعتماد و اطمینان از جانب مربی داشته باشد. به او توصیه کردم در لسترسیتی بماند. با این حال خودش مسئول کارها و تصمیم خودش است. به او گفتم اگر در تیم باقی بماند، در لیگ قهرمانان اروپا بازی خواهد کرد و این خیلی به او کمک خواهد کرد تا پیشرفت کند و به بازیکن بزرگتری تبدیل شود. با این حال و با وجود اینکه دوست دارم او را در تیم خود برای فصل جدیدی داشته باشم، اگر بخواهد از تیم جدا شود، برای او آرزوی موفقیت خواهم داشت.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wq7vr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رانیری : برای از دست دادن کانته گریه میکنیم