تاریخ انتشار: 1395/10/29 14:04
کد خبر: 235117

سایپا به دنبال خروج از شرایط اضطراری

شاگردان حسین فرکی امروز در دیداری حساس مقابل ذوب آهن قرار خواهند گرفت، دیداری که سه امتیاز آن برای آنها از اهمیت ویژه ای برخوردار است. نارنجی پوشان پیش از برگزاری بازی امروز، تنها 5 امتیاز با کف جدول فاصله دارند.
سایپا به دنبال خروج از شرایط اضطراری

سایپا در لیگ شانزدهم تنها دو بار موفق به پیروزی شده است، اتفاقی که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است و به همین دلیل این تیم در فصل نقل و انتقالات و بازی های منتهی به نیم فصل پوست اندازی کرد و بازیکنان جدیدی را از روی نیمکت و یا خارج از تیم به ترکیب اصلی وارد کرد تا بتواند وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشد، همین اتفاق باعث شد تا نارنجی پوشان در دو دیدار اخیر خود به خوبی در میدان حاضر شوند، آنها پس از تغییر و تحولات، در تبریز برابر ماشین سازی به تساوی سه بر سه رسیدند و در تهران با یک گل دیدار خود را به پرسپولیس واگذار کردند. 

 

حضور بازیکنانی مانند ایوب کلانتری، محمدرضا خلعتبری، حامد لک و عزت پورقاز که از تیم های دیگر راهی سایپا شدند به همراه میدان دادن به جوانانی همچون رضا جعفری ، محمد سلطانی مهر و علی علیزاده باعث شده تا این تیم در بازی های اخیر با تفاوتی در نوع بازی خود مواجه شود، تفاوتی که می تواند در آینده ای نزدیک به کمک این تیم بیاید و باعث شود تا خودروسازان تعداد پیروزهای خود را بالا ببرند و خود را از قعر جدول جدا کنند. 

 

البته بازگشت مصدومان سایپا نیز می تواند خبر خوبی برای فرکی باشد، ترابی پس از طی کردن دوران مصدومیت خود و قلی زاده بعد از رسیدن به دوران آرمانی، می توانند بازیکنانی باشند که ضربه نهایی را برای سایپایی ها بزنند تا این تیم هرچه سریعتر از شرایط اضطراری درآید.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qj67n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


استکی: بعید است منصوریان قوانین را نداند