تاریخ انتشار: 1395/05/06 19:28
کد خبر: 271539

جایزه طارمی به عموموسی واقعی بود؟

بعد از این که مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم یا آقای گل لیگ پانزدهم و همچنین مرد سال فوتبال را کسب کرد، او اعلام کرد که یکی از این دو جایزه را به همسر مرحوم هادی نوروزی تقدیم می‌کند
جایزه طارمی به عموموسی واقعی بود؟

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، و به نقل از آی اسپورت،  او سپس به عمو موسی هم وعده داد دیگر جایزه‌اش به او تعلق دارد. جانباز پرسپولیسی هم شب قبل در ورزشگاه تختی حاضر شد تا جایزه‌اش را دریافت کند. مهدی طارمی هم جایزه را به عمو موسی داد تا او خوشحال‌ترین مرد حاضر در تختی باشد. با ذوق‌ زیاد به همه سمت استادیوم می‌رفت و جایزه‌اش را به همه نشان می‌داد.

اما نکته عجیب این است که جایزه هیچ شباهتی به جایز‌ه‌هایی که مهدی طارمی روی سن برترین‌های لیگ پانزدهم دریافت کرد ندارد. در مراسم بهترین‌های لیگ پانزدهم او به عنوان آقای گل، کفشی را دریافت کرد که زیرش یک نیم‌دایره است و روی آن کفش چیزی ندارد. به عنوان مرد سال هم تندیسی که دریافت کرد به همسر هادی نوروزی داد که اصلا کفش طلا نیست. تنها شانسی که می‌ماند این است که طارمی جایزه فصل قبلش را به موسی داده باشد. ولی با مشاهده عنوان بهترین مهاجم لیگ چهاردهم باز هم شباهتی بین جایزه طارمی با تندیسی که دست جانباز پرسپولیسی است مشاهده نمی‌شود. عکسها را ببینید و خودتان قضاوت کنید.

 

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ogvyq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبری نگران کننده برای سرخپوشان قبل از بازی امشب