تاریخ انتشار: 1395/11/10 22:26
کد خبر: 232656

سیاست جدید منصوریان در قبال رحمتی

سرمربی آبی پوشان رحمتی را مقصر میداند اما به روی او نمی آورد
سیاست جدید منصوریان در قبال رحمتی

به گزارش  فرتاک ورزش،در پایان دیدار مقابل پیکان علیرضا منصوریان کوچک ترین انتقادی را از کاپیتان استقلال مطرح نکرد. سرمربی با سید مهدی رحمتی دست داد و با یک خسته نباشید جانانه، تا جایی که توانست روحیه گلر سرشناس تیمش را بالا برد.

این سیاست منصوریان در هفته های گذشته در قبال حسینی نیز اجرا شده بود و حتی در پایان دیدار مقابل استقلال خوزستان که استقلال در خانه با نتیجه ۲ بر یک شکست خورده بود، منصوریان کوچک ترین انتقادی را از حسینی مطرح نکرده بود تا فشاری به دروازه بان جوان تیمش وارد نشود و این در حالی بود که پس از این دیدار حسینی دوباره به نیمکت بازگشت.

با این حال سرمربی استقلال به صورت دقیق عملکرد گلرهایش را زیر نظر دارد. منصوریان روز گذشته نیز شش دانگ عملکرد رحمتی را زیر نظر داشت.

سرمربی استقلال در هفته های اخیر به دستیارانش اعلام کرده با توجه به شرایط گلرها یکی از آنها درون دروازه قرار می گیرد و این موضوع به عملکرد آنها در آخرین دیداری که برای استقلال به میدان خواهند رفت بستگی خواهد داشت. منصوریان پس از بررسی عملکرد گلرهایش در جلسه ای با بابازاده و خرمگاه گلر هفته آینده را مشخص می کند.

هنوز مشخص نیست مقابل ماشین سازی کدام یک از گلرهای استقلال درون دروازه قرار خواهند گرفت اما آنچه مشخص است منصوریان دیدگاه خود را نسبت به عملکرد رحمتی در دیدار مقابل پیکان اعلام کرده است.

 منصوریان به دستیاران خود گفته رحمتی روی گل اول پیکان مقصر بوده است و با جایگیری بهتر می توانست مانع از رسیدن پیکان به یک گل زودهنگام پس از گل استقلال شود.

شاید اگر استقلال در این دیدار به پیروزی نمی رسید اشتباه رحمتی نیز برای منصوریان پر رنگ تر می شد. با توجه به کسب ۳ امتیاز هنوز تصمیمی برای نیمکت نشین شدن رحمتی گرفته نشده است اما در روزهای آینده امکان هر گونه تصمیم جدیدی وجود خواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e9zjy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیشنهاد یک فرد خاص به منصوریان: برای بازی با صنعت نفت حتما از رحمتی استفاده کن، اگر باختی او را مقصر معرفی کن!