تاریخ انتشار: 1395/05/06 19:53
کد خبر: 271530

واکنش استقلال خوزستان به تعلیق محرومیت رحمتی

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان: اگر رحمتی دروازه بان استقلال خوزستان بود هم او را می بخشیدند؟
واکنش استقلال خوزستان به تعلیق محرومیت رحمتی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، علی پورکیانی در واکنش تعلیق محرومیت دروازه بان استقلال اظهار داشت: شخصا به حقانیت فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی اش ایمان دارم اما  حسن زاده در جلسه هم اندیشی مدیران فوتبالی پیش از شروع لیگ در جمع همه مدیران رسما اعلام کرد محرمیت سیدمهدی رحمتی دو جلسه است و غیرقابل بخشش. او خطاب به مدیران باشگاه استقلال در حضور جمع گفت لطفا  این موضوع را پیگیری نکنید چون محرومیت رحمتی کاهش پیدا نمی کند. 

وی افزود: انتظار ما از فدراسیون فوتبال این  است که قانون برای همه به صورت یکسان اعمال شود. متاسفانه علیرضا منصوریان از حالا دارد برای تیم ما محرومیت صادر می کند. او می گوید اگر در خوزستان توهینی به من صورت بگیرد باید تیم استقلال خوزستان محروم شود.این حرف های سرمربی استقلال در حالی است که خودش متاسفانه پیش از این درباره قشری از مردم خوزستان حرف هایی را زده که باعث شده همان عده به او ناسزا بگویند. ناسزاگویی قشری خاص و اهالی خوزستان به هیچ عنوان منتسب به هیچ باشگاه ورزشی در این استان نمی تواند باشد. من به عنوان یک مدیر ورزشی اهانت را نمی پذیرم و معتقدم نباید به منصوریان که از اسطوره های فوتبال ایران است توهین شود اما عدالت کجاست؟ 

پورکیانی اذعان داشت: هواداران استقلال خوزستان امروز در تماس های مکرر با باشگاه به ما می گویند چون استقلال خوزستان کسی را ندارد و مظلوم است دروازه بان حریفش را می بخشند. سوال اینجاست اگر رحمتی دروازه بان استقلال خوزستان بود هم او را می بخشیدند؟ اما با همه این وجود ما باز هم به حقانیت سازمان لیگ و حسن زاده اعتقاد داریم و می دانیم که تا لحظه آخر این موضوع تغییر می کند چون در غیر این صورت اذهان مخاطبان فدراسیون نسبت به فدراسیون مخدوش می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bokq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


عصبانیت خوزستانی ها از بخشیده شدن رحمتی