تاریخ انتشار: 1395/05/06 20:29
مدیر اجرایی باشگاه شاهین توسعه کیش در گفتگو با فرتاک؛
کد خبر: 271519

به دنبال بازیکن باقیمت نجومی نیستیم/ امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کیش باشیم

مدیر اجرایی باشگاه شاهین توسعه کیش در خصوص روند جذب بازیکنان این تیم اظهار داشت: به دنبال جذب بازیکن باقیمت‌های نجومی نیستیم.
به دنبال بازیکن باقیمت نجومی نیستیم/ امیدوارم نماینده شایسته‌ای برای کیش باشیم

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، سعید عبدوی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به روند تکمیل تیم شاهین توسعه کیش اظهار داشت: روند جذب و شناسایی بازیکن برای شرکت در مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور در حال انجام است.

وی با تأکید بر اینکه شاهین توسعه کیش به دنبال جذب بازیکن با رقم‌های نجومی نیست اظهار داشت: به دنبال تشکیل یک تیم قدرتمند هستیم، تا بتوانیم به هدف خود که همان قهرمانی و صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور است دست پیدا کنیم.

عبدوی با بیان اینکه در تشکیل بازیکنان به دنبال استفاده از بازیکنان جوان، مستعد و توانمند هستیم خاطرنشان کرد: در کنار این بازیکنان تلاش می کنیم با جذب بازیکنان با تجربه و آماده تیمی کامل را شکل دهیم تا در مقابل رقبا حرف های بسیاری برای گفتن داشته باشد.

مدیر اجرایی باشگاه شاهین توسعه کیش: یادآور شد: در پی صحبت‌های که با قدرت ابراهیمی مشاور آقای علی‌اصغر مونسان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش داشتیم، این مجموعه نیز همچون گذشته از باشگاه شاهین توسعه کیش حمایت لازم را خواهد داشت که جای امیدواری دارد.

وی در ادامه ضمن تقدیر از حمایت‌های مسئولان ورزشی جزیره کیش خاطرنشان کرد: در راه رسیدن به این هدف پازوکی رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش با حسن نیتی که دارند با حمایت از مجموعه باشگاه کمک شایانی خواهد داشت.

این مسئول با بیان اینکه باشگاه شاهین توسعه کیش به حمایت‌های مسئولان جزیره کیش نیاز دارد، خاطرنشان کرد: امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب و تلاش مجموعه باشگاه در فصل پیش رو نتایج شایسته‌ای را به عنوان نماینده کیش در فوتبال کشور باشیم.

عبدوی تأکید کرد: در حال حاضر  اسکلت اصلی تیم به دست آمده است و در تلاش هستیم تا نقاط قوت و ضعف خود را با جذب بازیکنان جدید پوشش دهیم.

وی در خصوص وضعیت بدهی‌های فصل گذشته این تیم خاطرنشان کرد: با تلاش سید حمزه حسینی و دیگر دوستان در حال تعیین تکلیف و پرداخت این بدهی‌ها هستیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp6vj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کمک های منوچهری در توسعه کیش مشخص شدند