تاریخ انتشار: 1395/11/13 16:12
کد خبر: 232052

پورموسوی: مبعلی را دادیم، چپاروف را بدهند

پورموسوی می‌گوید برای اینکه در جمع مدعیان باشند برای سه امتیاز به مصاف پدیده می‌روند.
پورموسوی: مبعلی را دادیم، چپاروف را بدهند

سید سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از دیدار تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت: 

 

عذرخواهی مجدد از جامعه ورزش

به خاطر اخراجم در بازی با سپاهان از جامعه ورزش عذرخواهی می‌کنم. باید به سمتی برویم که آرامش را به داوری‌ها انتقال بدهیم.

 

برای سه امتیاز بازی می‌کنیم

از همه همکارانم خواهش می‌کنم که دست به دست هم دهیم و به داوران عزیز که افرادی زحمتکش و کم‌درآمد فوتبال هستند، کمک کنیم تا قضاوت بهتری داشته باشند. در خصوص بازی فردا هم  باید بگویم بازی سختی پیش رو داریم. تیم پدیده از لحاظ دوندگی و نیز شرایط فیزیکی بازیکنانش یکی از تیم‌های خوب ایران است و کادر فنی خوبی هم دارد. آنها قطعاً به خوزستان می‌آیند تا امتیاز بگیرند. ما هم چون به این سه امتیاز نیاز داریم تا در جمع مدعیان قرار بگیریم همه تلاش خود را می‌کنیم تا امتیازات این بازی خانگی را کسب کنیم.

 

درخواست جذب مدافع برزیلی

 ما درخواست دادیم یک مدافع برزیلی جذب شود که اگر با آن موافقت شد هفته آینده برای تست پزشکی و قرارداد به ایران خواهد آمد. ما یک جای خالی برای بازیکن خارجی داریم و با بضاعت خود کارمان را می‌گذرانیم. وعده‌هایی که به ما داده شده بود، هنوز عملی نشده است، اما قول می‌دهم کادر فنی و مجموعه بازیکنان حداکثر تلاش خود را بکنند تا نام خوزستان هم در ایران و هم در آسیا بر سر زبان‌ها بیفتد.

 

باید از فوتبال عجولانه دست برداریم

اکثر تیم‌های میزبان که جلوی دید هواداران‌شان بازی می‌کنند، چون تماشاگران از آنها گل می‌خواهند اگر نتوانند به گل برسند تمرکزشان را از دست می‌دهند و ممکن است در ادامه بازی حاشیه‌سازی کنند. ما اگر در دقایق اول بازی به گل نرسیم تا آخرین دقایق بازی تلاش خود را برای رسیدن به گل می‌کنیم. همان‌طور که دیدید در بازی مقابل نفت در دقیقه 90 و مقابل صبا در دقیقه 91 گلزنی کردیم همه تلاش خودمان را برای رسیدن به گل می‌کنیم، اما باید از فوتبال عجولانه دست برداریم.

 

مبعلی را دادیم، چپاروف را بدهند

 اگر بتوانیم او را بیاوریم، خوشحال می‌شویم. دو سال پیش ما ایمان مبعلی را به استقلال دادیم و انتظار داریم اگر می‌توانند چپاروف را به ما بدهند. البته اگر استقلال خودش از او استفاده کند که بهتر است. او بازیکن خوبی است و ما یک روز وقت داریم بین چپاروف و مدافع برزیلی خودمان تصمیم بگیریم که یکی را جذب کنیم.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39epqq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرویز مظلومی سرمربی پدیده شد