تاریخ انتشار: 1395/05/07 11:40
کد خبر: 271451

آخرین-اخبار-از-بازار-نقل-و-انتقالات-فوتبال-اروپا-پنج-شنبه

تاتنهام انگلیس قصد دارد تا قرارداد دنی روز هافبک تیم خود را تمدید کند تا خیال هواداران تیم از ادامه حضور این بازیکن در وایت هارت لین راحت باشد. تیم های چلسی و منچستر سیتی سخت به دنبال جذب دنی روز هستند.
آخرین-اخبار-از-بازار-نقل-و-انتقالات-فوتبال-اروپا-پنج-شنبه

منابع نزدیک به باشگاه منچستر سیتی از نهایی شدن مذاکرات خرید جان استونز مدافع اورتون به قیمت ۵۰ میلیون پوند خبر دادند. قرار است تا آخر هفته این قرارداد به طور رسمی ثبت شود.

دیوید مویس سرمربی جدید ساندرلند که جانشین سم آلاردایس در این تیم شد، برای سومین بار درخواست خود مبنی بر خرید مروان فلینی هافبک منچستر یونایتد را به مسئولان باشگاه اعلام کرد؛ قرار است ساندرلند برای جذب هافبک منچستر، پیشنهادی ۱۳ میلیون پوندی ارائه کند.

یکی از مقامات باشگاه منچستر یونایتد به روزنامه سان گفت: طی یکی دو روز آینده کار انتقال پل پوگبا از یووه به منچستر یونایتد با قراردادی به ارزش ۱۱۲ میلیون پوند نهایی خواهد شد؛ به این ترتیب، پوگبا به عنوان گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان محسوب می شود.

لئوناردو اولوا قصد دارد لستر سیتی را ترک کند. این بازیکن علت تصمیم خود را عدم حضور مستمر و منظم در ترکیب لستر سیتی عنوان کرد. مقصد بعدی اولووا احتمالاً سوانسی سیتی خواهد بود.

طی روزهای آتی، دو هدف اصلی باشگاه ساوتهمپون در بازار نقل و انتقالات کریستین تیو از بارسلونا و رچیو هافبک مالاگا اسپانیا خواهند بود و نماینده های این باشگاه تمام تلاش خود را برای جذب این دو بازیکن به کار خواهند گرفت.

مسئولان منچستر سیتی پس از گفتگو با پپ گواردیولا به این نتیجه رسیدند که پس از جذب جان استونز و جیسون دنایر به تیم اصلی باشگاه، برای فروش الیاکیم مانگالا به والنسیا با این تیم مذاکره کنند.

رئال سوسیه داد مایل است منیر الحدادی بازیکن جوان بارسلونا را به خدمت بگیرد. اوزه بیو ساکریستان مربی سوسیه داد از زمان هدایت تیم جوانان بارسا، شناخت کافی از منیر الحدادی دارد.

آرسنال و لیورپول در انتظار پاسخ رئال مادرید جهت موافقت با انتقال قرضی خسه هستند.

سوانسی سیتی و سویا در آستانه توافق نهایی برای انتقال فرناندو یورنته قرار دارند. قرار است یورنته با قراردادی سه ساله راهی سوانسی سیتی شود.

چلسی همچنان بر جذب روملو لوکاکو پافشاری می کند و در صورت موافقت اورتون، این بازیکن راهی استمفورد بریج خواهد شد. گفته می شود با حضور لوکاکو در چلسی، دیگو کاستا از این تیم لندنی جدا خواهد شد.

چلسی پیشنهادی رسمی به ارزش ۳۸ میلیون پوند را برای جذب کالیدو کولیبالی مدافع ناپولی به باشگاه ایتالیایی ارائه کرد.

والنسیا قیمت شکودران مصطفی را ۲۵ میلیون یورو اعلام کرد. توپچی های لندن برای پر کردن جای خالی متزساکر مصدوم، قصد دارند شکودران مصطفی را به خدمت بگیرند.

منبع: نود


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48kn5m

آخرین اخبار