تاریخ انتشار: 1395/11/15 01:02
کد خبر: 231715

آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل ایران

جدایی حسن هوری و بازگشت سجاد شهباززاده به فوتبال ایران اینبار با پیراهن سرخ تراکتور، آخرین اخبار نقل و انتقالات ایران در آخرین ساعات باقیمانده است
آخرین اخبار نقل و انتقالات نیم فصل ایران

به گزارش فرتاک ورزشی،طبق اعلام سازمان لیگ، نقل و انتقالات نیم فصل دوم فوتبال ایران در ساعت 24 امشب به پایان می رسد و این در حالی است که پرسپولیسی ها به دنبال جذب دو بازیکن مدنظر خود هستند و استقلال نیز در انتظار پاسخ فیفا برای پایان محرومیت خود و عقد قرارداد با ستاره‌های خود است. سجاد شهباززاده در بازگشت به فوتبال ایران از باشگاه آلانیا اسپور، با پیراهن تراکتورسازی تا پایان فصل در تبریز حاضر خواهد شد.

در این پست به صورت آنلاین در کنار مخاطبان ورزش تا ساعت 24 امشب خواهیم بود.

 

پرسپولیس:

سروش رفیعی و سامان نریمان جهان بازیکنان نیم فصل دوم و تازه وارد این تیم محسوب می‌شوند و آنها به دنبال جذب دو بازیکن دیگر در ساعات باقیمانده هستند.

احمد نوراللهی، شهاب زاهدی، امید عالیشاه و محمد رحمتی بازیکنان جدا شده این تیم هستند و آرام طبع نیز به دنبال دریافت رضایتنامه است. 

 

 

تراکتورسازی:

سجاد شهباززاده بعد از فسخ قرارداد با آلانیا اسپور، به فوتبال ایران بازگشت تا بار دیگر شاگرد امیر قلعه نویی شود، البته اینبار با پیراهن سرخ تراکتورسازی و تا پایان فصل.

احمد نوراللهی، امید عالیشاه و هاشم بیگ زاده بازیکنان تازه وارد این تیم در نیم فصل دوم محسوب می‌شوند و باید دید امروز برنامه‌ای برای جذب بازیکن تازه خواهند داشت یا خیر.

سروش رفیعی و علیرضا رمضانی از جمع سرخ‌های تبریزی تا این لحظه جدا شده اند.

 

 

استقلال:

آینده روزبه چشمی، آندرانیک تیموریان و سرور چپاروف در فاصله کمتر از 12 ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات با آبی ها چه خواهد شد.

میثم مجیدی، آرش افشین، بختیار رحمانی و محمدامین حاج محمدی نیز تا این لحظه از جمع آبی‌پوشان جدا شده اند.

 

 

ذوب آهن:

در حال حاضر آنها ربیع عطایا از لبنان را به خدمت گرفته اند.

 

 

سپاهان:

جلال عبدی و مسعود حسن زاده در نیم فصل به این تیم اضافه شده اند و باید دید عبدالله ویسی در ادامه باز هم بازیکنی به ترکیب خود اضافه خواهد کرد یا خیر.

سعید قائدی فر،  پدرو هنریکه و عماد میرجوان از جمع شاگردان ویسی در نیم فصل جدا شده اند.

 

 

پیکان:

فیصل شایسته، بازیکن افغانستانی دقایقی پیش قرارداد خود را به صورت رسمی با این باشگاه به امضا رساند. مجید جلالی مهران موسوی و جرمی مانزورو را نیز به لیست خود اضافه کرده است. 

بهادر عبدی و آرش برهانی بازیکنان جدا شده‌ی پیکان در نیم فصل دوم محسوب می‌شوند.

 

 

گسترش فولاد تبریز:

با خروج نام محمدرضا خلعتبری، مهران فرضیات و محسن حمیدی، در حال حاضر فراز کمالوند نام محمد نصرتی، بهرام احمدی، محمد اوسانی و محمدرضا خرسندنیا را به لیست نیم فصل دوم خود اضافه کرده است. 

 

 

نفت تهران:

علی دایی همچنان به دنبال جذب یک دروازه بان برای تیمش است و البته روی دریافت رضایتنامه از سوی محمد امین آرام طبع نیز از باشگاه پرسپولیس امیدوار.

 

 

فولاد:

بختیار رحمانی و میثم دورقی تا این لحظه به جمع شاگردان نعیم سعداوی اضافه شده اند و اکبر ایمانی و مهرداد جماعتی هم در لیست خروجی این باشگاه قرار گرفته اند. آنها به دنبال جذب سعید لطفی از سایپا بودند که طرفین تا این لحظه بر سر مفاد قرارداد به توافق نرسیدند.

 

 

استقلال خوزستان:

سیروس پورموسوی، سرمربی استقلال خوزستان تا به این لحظه آرش افشین، آلویس نانگ، ابوالفضل محمدحسنی،  پیمان حشمتی، فرزاد جعفری و مصطفی ماهی را به جمع آبی پوشان خوزستانی در نیم فصل اضافه کرده و رحیم زهیوی، عزت اله پورقاز، جلال عبدی و میثم دورقی نیز از این تیم جدا شده اند.

 

 

صنعت نفت آبادان:

علیرضا نورمحمدی، بهادر عبدی، عزیز معبودی و ناصر سالاری به جمع شاگردان فیروز کریمی در نیم فصل اضافه شده اند و فرشاد فرجی با دریافت رضایتنامه راهی باشگاه سایپا شد. 

حسن هوری، کاپیتان چند فصل اخیر نفت در اقدامی عجیب با این تیم قطع همکاری کرد و رضایتنامه خود را دریافت کرد.

 

 

سایپای تهران:

جدیدترین خرید این تیم فرشاد فرجی از نفت آبادان است و حامد لک، عزت پورقاز، ایوب کلانتری، محمدرضا خلعتبری و محمدرضا سلیمانی دیگر بازیکنان تازه وارد حسین فرکی برای نیم فصل دوم هستند.

مسعود حسن زاده، مهدی بدرلو و رینالدو از این تیم جدا شده اند و احتمالا سعید لطفی نیز راهی تیم دیگری تا ساعات باقیمانده نقل و انتقالات خواهد شد.

سایپا به دنبال جذب مهاجم اروپایی به نام بوگدان است که مراحل نهایی عقد قرارداد خود را با نارنجی پوشان طی می‌کند.

 

 

پدیده مشهد:

اکبر ایمانی و دیوید ویکروم به جمع این تیم اضافه شده اند و محمدرضا خرسندنیا راهی تبریز شد و در گسترش فولاد به بازی خواهد پرداخت.

 

 

سیاه جامگان:

میلاد میداوودی، حسین کیانی، سالار افراسیابی، علیرضا جلیلی،  گوران یرکوویچ، محسن آذرپاد و مسعود همامی در نیم فصل به جمع شاگردان خداداد عزیزی اضافه شده اند و حمید علی عسگری، علیرضا نورمحمدی و ایوب کلانتری نیز رضایتنامه خود را از این باشگاه دریافت کردند.

 

 

صبای قم:

محسن فروزان، حنیف عمران زاده، امید نظامی پور، علیرضا رمضانی، مهرداد بایرامی و میثم مجیدی بازیکنان تازه وارد این تیم در نیم فصل دوم هستند و هاشم بیگ زاده، پویا سیف پناهی، حامد لک، مسعود حق جو، کریم اسلامی و وحید علی آبادی بازیکنان جدا شده این تیم در نیم فصل هستند.

 

 

ماشین سازی:

فرهاد کاظمی برای نجات این تیم از قعر جدول شهاب زاهدی و محمد رحمتی را از پرسپولیس گرفت و حسین ابراهیمی نیز از جمع فولاد به این تیم اضافه شده است. حمید علی عسگری، سعید قائدی فر و فردین عابدینی نیز دیگر بازیکنان این تیم در نیم فصل دوم محسوب می‌شوند. 

آندرانیک تیموریان به عنوان مطرح ترین بازیکن تیم قعرنشین جدول از این تیم جدا شده و در جستجوی راهی برای حضور در استقلال است.

عزیز ابراهیم اف، مهاجم ازبکستانی در توافق با مسوولان ماشین سازی قرارداد خود را با این تیم به امضا رساند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2onpxg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیست ورودی داغ پرسپولیس و خروجی‌ پرتعداد استقلال

تقابل مربیان ضد کی روش/ استقلال قعرنشین میشود؟
پیش‌بازی هفته پنجم لیگ برتر فوتبال؛