تاریخ انتشار: 1395/05/07 16:09
کد خبر: 271436

واکنش باشگاه استقلال به صحبت های قائم مقام استقلال خوزستان

باشگاه استقلال نسبت به اعتراض قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان واکنش نشان داد.
واکنش باشگاه استقلال به صحبت های قائم مقام استقلال خوزستان

 محمد حسین زرندی مدیر روابط عمومی باشگاه استقلال در این باره به گفت: باشگاه استقلال برای تیم همنام خوزستانی، احترام بسیاری قایل است و استقلال خوزستان را عضوی از خانواده بزرگ استقلال میداند اما متاسفانه در آستانه دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان، صحبت هایی از جانب قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان مطرح شده که جای تعجب دارد.

 

او ادامه داد: آقای پورکیانی در صحبت هایی به تعلیق یک جلسه محرومیت از محرومیت ٢ جلسه ای سید مهدی رحمتی معترض شده، در حالی که این موضوع در حیطه اختیارات کمیته محترم انضباطی است نه باشگاه استقلال خوزستان. ایشان در صحبت های خود به اعتراض هواداران استقلال خوزستان برای این تصمیم اشاره کرده در حالی که اگر جایی برای اعتراض باشد، باشگاه استقلال تهران باید نسبت به اتفاقات چند سال اخیر که در اهواز روی داده، معترض باشد. مرور اتفاقات در برخی بازیهای حساس طی چند سال اخیر در شهر اهواز، یادآور خاطرات تلخی است که در رسانه های مختلف و به خصوص برنامه نود هم مفصل به آنها پرداخته شده است. ضمن این که باشگاه استقلال از همان زمان صدور رای نیز به حکم ٢ جلسه محرومیت رحمتی و محرومیت هواداران معترض بود اما در اوج مظلومیت، در شروع لیگ هم از وجود کاپیتان اولش محروم بود و هم از حضور هوادارانش.

 

متاسفانه علیرضا منصوریان هم طی سالهای اخیر از توهین های عده ای از هواداران در اهواز بی نصیب نمانده، نکته ای که خود آقای پورکیانی هم به آن معترف است. با وجود این اتفاقات تلخ در بازیهای استقلال در اهواز و توهین هایی که طی سالهای اخیر به علیرضا منصوریان شده، چطور باشگاه استقلال خوزستان به رای کمیته انضباطی معترض است، در حالی که اگر قرار به اعتراض باشد، حق اعتراض برای استقلال تهران محفوظ است. انتظار ما از باشگاه استقلال خوزستان این است که از حالا وارد بازیهای رسانه ای نشوند و به جای ورود به این مسایل و فرافکنی، به فکر برگزاری بانظم مسابقه روز یکشنبه باشند تا شاهد برگزاری یک مسابقه آرام و بدون حاشیه باشیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lbxoe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


درخواست منصوریان از بازیکنانش