تاریخ انتشار: 1395/11/16 21:02
در تبریز راحتم؛
کد خبر: 231383

خرسندنیا:دیگر نمی‌توانستم به پدیده کمک کنم

هافبک تیم گسترش فولاد تبریز معتقد است که این تیم برابر سیاه جامگان تنها در 10 دقیقه پایانی نمایش خوبی نداشته است.
خرسندنیا:دیگر نمی‌توانستم به پدیده کمک کنم

محمدرضا خرسندنیا بازیکن تیم گسترش فولاد تبریز که در نیم فصل دوم به این تیم پیوسته است، در مورد دیدار برابر سیاه جامگان که با تساوی 1 بر 1 خاتمه یافت، گفت: این بازی در شرایط سختی برگزار شد. به جز 10 دقیقه انتهایی که تیم سیاه جامگان چیزی برای از دست دادن نداشت و با تمام وجود حمله می کرد، تیم ما در باقی دقایق صاحب توپ و میدان بود و موقعیت های زیادی هم ایجاد کردیم؛ می توانستیم با گل های بیشتری برنده شویم و حالا در بازی هفته آینده تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد که در مقابل سایپا پیروز میدان باشیم.

 

وی در مورد زمین ورزشگاه ثامن که در نیم فصل نیز در تیم پدیده در آن به میدان می رفت، عنوان کرد: شرایط زمین خیلی به خاطر برف سنگینی که در مشهد بازیده بود خیلی بد بود. کلا در فصل زمستان بازی کردن در مشهد سختی های خاص خود را دارد و در این دیدار هم زمین گل شده بود.

 

خرسندنیا در مورد پیوستن به تیم گسترش فولاد و اینکه فراز کمالوند از نمایش های او ابراز رضایت کرده است، اظهار داشت: خوب در تیم پدیده شرایطی برایم پیش امد که احساس کردم دیگر نمی توانم به تیمم کمک کنم. در حال حاضر هم از تصمیمی که گرفته ام خیلی خوشحالم و در تبریز خیلی راحت هستم. شرایط خوبی دارم و امیدوارم بتوانم در آینده هم به خودم و هم به تیم کمک کنم.

 

وی ادامه می دهد: از آقای کمالوند هم تشکر می کنم که به بنده لطف داشته اند و امیدوارم در آینده بتوانیم با بازی های خوب شرایط خوبی را برای تیم در نیم فصل دوم رقم بزنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kj9jd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنی  که تبدیل به عصای دست برانکو شد