تاریخ انتشار: 1395/11/18 19:42
کد خبر: 230977

تیمی که سرنوشت آسیا را عوض نکرد

درست است که استقلال هیچ گاه برابر السد نباخته است اما عملکرد این تیم می توانست با یک برد دیگر برابر السد سرنوشت آسیا را عوض کند .
تیمی که سرنوشت آسیا را عوض نکرد

 استقلال در گروه خود در لیگ قهرمانان سال 2011با تیم های النصر عربستان،السد قطر وپاختاکور تاشکند هم گروه شد،استقلال بد آغاز کرد اما در ادامه کار بهتر وبهتر شد .

 

در بازی پنجم برابر السد قطر استقلال ابتدا 2-0 پیش افتاد اما در نیمه دوم بازی 2-2 تمام شد .اگر استقلال به جای تساوی 2-2 با نتیجه 2-1 برنده می شد، لیگ قهرمانان آسیا به طور کلی تغییر ماهیت می داد.

در این گروه السد با 10 امتیاز اول شد والنصر با 8 امتیاز وتفاضل گل بهتر تیم دوم گروه شد .

 

اگر استقلال برابر السد برنده می شد ،با توجه به برد هفته آخر برابر النصر با 10 امتیاز اول می شد وبالاتر از السد 9 امتیازی والنصر قرار می گرفت .

 

اگر استقلال گل دوم را از السد در این بازی نمی خورد مسیر حضورتیم قطری در دور حذفی از بازی با سپاهان در یک چهارم نهایی نمیگذشت وباید در دور دوم ابتدا با ذوب آهن بازی می کرد ودر صورت برد باید به مصاف سامسونگ کره می رفت .

 

در  این سال سپاهان در هر 2 بازی رفت وبرگشت  السد را برد اما استفاده از بازیکن غیر مجاز باعث شد تا یکی از این 2 برد ،به باخت انضباطی 3-0 تبدیل شود وسپاهان حذف شود والسد قهرمان آسیا بشود .اگر استقلال آن گل را نمیخورد سرنوشت آسیا عوض می شد .

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2a5k6y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سورپرایز حریف دربی برای استقلالی ها