تاریخ انتشار: 1395/11/19 00:16
کد خبر: 230900

تو فقط ژاوی را کلافه کن!

هافبک دفاعی 19 ساله استقلال اگرچه در نیم‌فصل نخست مورد بی‌مهری کادر فنی استقلال قرار گرفت اما از وقتی که توانست به ترکیب این تیم ورود پیدا کند فرصت حضور در میدان را به هیچ کدام از هافبک‌ها نداده
تو فقط ژاوی را کلافه کن!

به گزارش فرتاک ورزشی،نورافکن در 5 بازی گذشته استقلال در لیگ برتر به طور ثابت به میدان رفته و توانسته دو گل بزند و یک پاس گل بدهد که آمار خوبی محسوب می‌شود. درخشش نورافکن موجب شده تا او همه دار و ندار استقلال برای هنرنمایی‌ها و حرکات پا به توپ ژاوی معروف به حساب بیاید. منصوریان در روزهایی که ناکام از جذب آندرانیک تیموریان و جپاروف شده همه برنامه‌های کنترل ژاوی را در میانه زمین بر عهده امید نورافکن گذاشته است. این موضوع در جلسه آنالیز بازی السد بارها به هافبکها به خصوص نورافکن گوشزد شد.

منصوریان در تمرین روز گذشته از نورافکن می‌خواست ساکن نباشد و با دوندگی بالا و بازی سربالای خود اجازه ندهد ژاوی فرصت بازیسازی پیدا کند. علی‌منصور در جهت بالا بردن انگیزه نورافکن جملاتی را در طول تمرین به زبان آورد که نشان از حساب ویژه او روی این جوان آینده‌دار است. سرمربی استقلال به خوبی می‌داند ژاوی نبض بازی السد قطر است و به همین خاطر تنها کسی که می‌تواند با دوندگی‌اش سایه به سایه ژاوی حرکت کند نورافکن است. منصوریان به نورافکن گفته آنقدر باید بدود تا ژاوی کلافه شود. به هر حال استقلالی‌ها خیلی امیدوارند تا بتوانند السد قطر را با ستاره مهارنشدنی‌اش شکست دهند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4599mm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جاپای بزرگان/ بزرگترین امید منصوریان برای بازی فردا

استقلال-السد؛ 19 بهمن در ورزشگاه آزادی
برنامه پلی آف لیگ قهرمانان مشخص شد