تاریخ انتشار: 1395/05/08 10:34
کد خبر: 271295

واکنش مهدی طارمی "هدیه تقلبی"!

بعد از اینکه مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم یا آقای گل لیگ پانزدهم و همچنین مرد سال فوتبال را کسب کرد، در تریبون اعلام کرد که یکی از این دو جایزه را به همسر مرحوم هادی نوروزی تقدیم می‌کند.
واکنش مهدی طارمی "هدیه تقلبی"!

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،بعد از اینکه مهدی طارمی جایزه بهترین مهاجم یا آقای گل لیگ پانزدهم و همچنین مرد سال فوتبال را کسب کرد، در تریبون اعلام کرد که یکی از این دو جایزه را به همسر مرحوم هادی نوروزی تقدیم می‌کند.

 

او سپس به موسی سلامت، جانباز هوادار پرسپولیس هم وعده داد دیگر جایزه‌اش به او تعلق دارد. جانباز پرسپولیسی هم شب بازی مقابل سایپا در ورزشگاه تختی حاضر شد تا جایزه‌اش را دریافت کند.

 

مهدی طارمی هم جایزه را به موسی سلامت داد تا او خوشحال‌ترین مرد حاضر در ورزشگاه تختی باشد. برخی سایت‌ها اما پرده برداشتند از تفاوت ظاهری این جایزه با جایزه‌ای که طارمی در مراسم برترین‌های لیگ دریافت کرده بود. آنها نوشتند این جایزه هیچ شباهتی ندارد به جایز‌ه‌هایی که مهدی طارمی روی سن برترین‌های لیگ پانزدهم دریافت کرد.


در مراسم بهترین‌های لیگ پانزدهم او به‌عنوان آقای گل، کفشی را دریافت کرد که زیرش یک نیم ‌دایره بود. به‌عنوان مرد سال هم تندیسی که دریافت کرد به همسر هادی نوروزی تقدیم کرد . تندیسی که اصلا کفش طلا نبود. تنها شانسی که می‌ماند این بود که طارمی جایزه فصل قبلش را به موسی سلامت داده باشد ولی با مشاهده عنوان بهترین مهاجم لیگ چهاردهم باز هم شباهتی بین جایزه طارمی با تندیسی که دست جانباز پرسپولیسی است مشاهده نمی‌شود.


برخی نوشتند آیا مهدی طارمی جایزه‌ای تقلبی به موسی سلامت داده؟ مهدی طارمی اما این کار را به صورت نمادین انجام داده است. او که پیش‌تر خودروی‌ ام وی‌ ام خود را به مجتبی محرمی تقدیم کرده بود این بار نیز قصد داشت تا جانباز هوادار پرسپولیس را خوشحال کند.


طارمی در صحبتی کوتاه به ایران ورزشی عنوان کرد:من نمی‌دانم برخی دنبال چه موضوعی هستند؟ حرکت من نمادین بود و می‌خواستم عمو موسی را خوشحال کنم. فکر می‌کنم خود او هم در جریان بود. فکر می‌کنم مهم هدف من بود، هدفی چون خوشحالی موسی سلامت که همیشه برای پرسپولیس سنگ تمام می‌گذارد و به ما انگیزه می‌دهد. بقیه ماجرا اصلا مهم نیست. شما هم زیاد به این مسائل توجه نکنید.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z6dnn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تیفوسی های پرسپولیس خطاب به طارمی: از ما عذز خواهی کن