تاریخ انتشار: 1395/05/08 10:40
کد خبر: 271291

به‌ موقع جواب فردوسی‌پور را می‌دهم

عادل فردوسی‌پور، مجری ۹۰، در گزارش بازی پرسپولیس و سایپا، کنایه سنگینی به رضا نورمحمدی انداخت؛ مدافعی که به تیم سیاه‌جامگان مشهد ملحق شده است.

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،عادل فردوسی‌پور، مجری ۹۰، در گزارش بازی پرسپولیس و سایپا، کنایه سنگینی به رضا نورمحمدی انداخت؛ مدافعی که به تیم سیاه‌جامگان مشهد ملحق شده است.

 

او گفت امسال دیگر پرسپولیس مثلث NSH را ندارد و خیالش راحت است. منظور او به عملکرد نورمحمدی، سوشا و حاتمی در فصل قبل پرسپولیس بازمی‌گشت. نورمحمدی در واکنش به این حرف‌های عادل ترجیح می‌دهد زیاد حرف نزند و تنها می‌گوید: «من جواب ایشان را فعلاً نمی‌دهم. برای چه الان باید صحبت کنم؟» نورمحمدی که دلخور به نظر می‌رسید، ادامه می‌دهد: «قطعاً به موقع جواب ایشان را می‌دهم. فعلاً نظری در این باره ندارم. هر چیزی یک موقعی دارد و من به موقع جواب فردوسی‌پور را می‌دهم.» نورمحمدی درباره غیبتش در هفته اول لیگ برتر هم می‌گوید: «علت بازی فنکردن من این بود که دیر به تمرینات تیم اضافه شدم. تنها 4 روز قبل از بازی با سیاه‌جامگان تمرین کردم به همین دلیل طبیعی بود که بازی نکنم. فعلاً از بچه‌های دیگر عقب‌تر هستم و باید تلاش کنم خودم را به دیگران برسانم. قطعاً شرایطم هفته به هفته بهتر می‌شود.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vp8bp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش هافبک پرسپولیس به حرف های عادل فردوسی‌پور!